تاریخ انتشار: 1396/06/13 09:55
کد خبر: 185064

اتفاق باور نکردنی که برای این بازیکن افتاد!

یکی از بازیکنان اروگوئه در طول زمان حضورش در زمین اصلاً با توپ بازی نکرد!
اتفاق باور نکردنی که برای این بازیکن افتاد!

 در جریان دیدار دو تیم اروگوئه و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی‌ 2018، اتفاق جالب توجهی رخ داد. در این بازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید و شرایط برای صعود به جام جهانی‌ را برای آرژانتین پیچیده‌تر از قبل کرد، یک بازیکن به نام ماتیاس کوروخو ماجرای عجیبی داشت.

 

او در دقیقه 68 بازی بنا به تشخیص سرمربی تیم ملی اروگوئه، به جای آلوارو گونسالس وارد زمین چمن شد ولی در طول دقایق حضورش در زمین مسابقه رسماً و عملاً هیچ کاری انجام نداد و حتی یک بار هم توپ را لمس نکرد!

 

طبق آمار منتشره توسط اوپتا خاویر، او در طول بیش از 20 دقیقه حضورش در زمین کوچک‌ترین تأثیری در جریان بازی نداشت و این در شرایطی بود که همه انتظار داشتند این بازی دیداری تماشایی باشد و عملاً بازیکنان حاضر در میدان هم جنب و جوش زیادی داشته باشند اما شرایط کاملاً برعکس بود و در نیم ساعت پایانی بازی و به ویژه بعد از باخت شیلی و تساوی کلمبیا این‌طور به نظر می‌رسید که طرفین، هم اروگوئه‌ای‌ها و هم آرژانتینی‌ها به همین مساوی راضی بودند.

 

 ماتیاس کروخو در طول دقایق حضورش در زمین در مقابل تمام آمارهای فوتبالی‌‌اش عدد صفر را ثبت کرد: تعداد شوت‌های او در بازی، شوت به دروازه‌هایش، موقعیت‌های خلق شده، پاس‌ها، دقت پاس‌ها، تکل‌ها، خطاهای مرتکب شده و خطاهایی که روی او انجام شده بود، همگی صفر بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnpwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس عجیب و معنی دار مسی و سوارز با یک دیگر! (عکس)