تاریخ انتشار: 1395/11/10 15:36
کد خبر: 232764

به بهانه حضور فیصل در پیکان/ خوش آمدی آقای «شایسته»

آقای فیصل عزیز! خوش آمدی. قدمت سر چشم. حتم داریم همانند دیگر هموطنانت که در ایران، افتخار مراودت با آنها را داشتیم، شریفی و نجیب هستی.
به بهانه حضور فیصل در پیکان/ خوش آمدی آقای «شایسته»

 خبر آمد که پیکان تهران با فیصل شایسته بازیکن و ستاره تیم ملی افغانستان قراردادی امضا کرده است تا از این بازیکن در ادامه مسابقات استفاده کند. یاد نخستین روزهایی افتادیم که با هیجان خبر حضور ستارگان‌مان در بوندس لیگا را دنبال می‌کردیم و اگر یک سایت یا روزنامه آلمانی، چند سطری در مورد بازیکن ما می‌نوشت، از خواندنش حس خوبی به دست می‌آوردیم. این مطلب تنها ادای دینی است به آن روزها و آن مطالب خاطره برانگیز.

شاید هم خیلی از هم وطن‌های فیصل شایسته، اکنون مشغول مرور سایت‌های ایرانی باشند تا ببینند که واکنش ما نسبت به خبر این انتقال چیست.

آقای فیصل عزیز! خوش آمدی. قدمت سر چشم. حتم داریم همانند دیگر هموطنانت که در ایران، افتخار مراودت با آنها را داشتیم، شریفی و نجیب هستی. سخت کار می‌کنی و از هیچ تلاشی برای رسیدن به موفقیت امروزت روی گردان نبوده‌ای. حتم داریم هیچ وقت از تلاش برای پیشرفت دست برنمی‌داری، با رسیدن به اولین پله‌های موفقیت سرمست نمی‌شوی. هویتت را از یاد نمی‌بری و هر جا باشی خودت را نماینده و سفیر فوتبال افغانستان خواهی دانست.

حتم داریم می‌دانی این انتقال، برای بسیاری از هموطنانت، نقطه عطفی است. می‌دانی که بسیاری از هواداران فوتبال کشورت، امروز خوشحال و شادمانند و این لحظه را، آغازی برای پیشرفت و جهش فوتبال افغانستان می‌دانند. آنها درست فکر می‌کنند. لیگ ایران برای بسیاری از بازیکنان فوتبال شما می‌تواند سکوی پرتابی باشد به سمت باشگاه‌های بزرگ‌تر چون پیشرفت حد و مرزی ندارد.

فیصل عزیز! به ایران و به لیگ ایران خوش آمدی. امیدواریم حضورت در پیکان آغازی باشد برای نزدیکی بیشتر این دو کشور برادر، خاصه در مراودات ورزشی. مردانه بازی کن  به مقررات بازی جوانمردانه پایبند باش و یادت باشد در سطح فوتبال حرفه‌ای، شاید  مجموعه‌ای از تنش‌ها و نامرادی‌ها را تجربه  کنی که شاید در کشور خودت با آنها بیگانه باشی. قوی باش و پرچم کشورت را بالا نگه دار و اجازه نده هیچ فردی، سد راه پیشرفتت باشد. به ایران خوش آمدی فیصل عزیز.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pol9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل مرتضی آقاخان؛ استقلال - پیکان+فیلم