تاریخ انتشار: 1395/12/08 01:59
کد خبر: 226764

سیاه جامگان مثل پرسپولیس نشد!

تراکتورسازی برای دومین بازی متوالی در خارج از خانه گل اول را دریافت کرد، اما این بار برخلاف بازی با پرسپولیس توانست هوشمندانه به بازی برگردد و در نهایت سه امتیاز کامل را هم به دست آورد.
سیاه جامگان مثل پرسپولیس نشد!

هفته بیستم لیگ برتر، تراکتوری‌ها خیلی زود در ورزشگاه آزادی مقهور قدرت پرسپولیس شدند و هنوز به دقیقه 30 بازی نرسیده بودیم که دو بار دروازه‌شان باز شده بود. قلعه‌نویی که به دلایل مختلف مثل مصدومیت و محرومیت انضباطی و نقل و انتقالاتی، دستانش روی نیمکت هم به شدت بسته بود، نمی‌دانست چگونه برای چنین شرایطی چاره‌اندیشی کند. در نهایت او با بیرون کشیدن شهرام گودرزی در دقیقه 30 و فرستادن ادینیو به زمین، خواست از فشار گسترده پرسپولیس کم کند و سر و سامانی به بازی تیمش بدهد؛ اما نتیجه آن چیزی نشد که سرمربی تبریزی‌ها می‌خواست. پرسپولیس بازی را به خوبی اداره کرد و در نیمه دوم هم گل سوم را به سرخپوشان تبریز زد؛ تا تلخ‌ترین شکست فصل تراکتور به ثبت برسد.

این بار در مشهد و برابر سیاه‌جامگان، همین پروسه تکرار شد و قبل از دقیقه 30 بازی، بادامکی موفق شد دروازه تراکتورسازان را باز کند؛ اما تغییر تاکتیک قلعه‌نویی در این بازی جواب داد و سیاه‌جامگان نتوانست به مانند پرسپولیس، تراکتور را خلع سلاح کند. سرمربی تبریزی‌ها باز هم گودرزی را قربانی تغییر تفکراتش کرد و فرزاد حاتمی را اواسط نیمه اول به جای او به زمین فرستاد. در لحظات پایانی نیمه اول تراکتورسازان گل تساوی را زدند، و در دقایق پایانی بازی با گل حاتمی سه امتیاز را به دست آورند؛ تا همچنان کورسوی امید برای رسیدن به صدر روشن بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4popoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس رویای همه را خراب کرد و برد!