تاریخ انتشار: 1402/06/03 15:50
سرپرست  کمیته آموزش سوارکاری خبرداد:
کد خبر: 619

برگزاری یکصدویازده دوره آموزشی در شش ماه گذشته/تمرکز زدایی وعدالت محوری از اصول برگزاری دوره های آموزشی

سرپرست کمیته آموزش سوارکاری اظهار داشت : با هدف فرصت سازی برای تمامی علاقمندان به رشته سواری با برگزاری یکصد و یازده دوره آموزشی، زمینه ارتقاء سطح دانش علمی داوران، مربیان و علاقمندان به رشته های زیرمجموعه سوارکاری را درسراسر کشور فراهم کردیم.
برگزاری یکصدویازده دوره آموزشی در شش ماه گذشته/تمرکز زدایی وعدالت محوری از اصول برگزاری دوره های آموزشی

لیلا نجفی جویباری با اشاره به نگاه ویژه تیم برنامه ریزی در فدراسیون سوارکاری گفت:در شش ماه گذشته یکصد و یازده دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده که به زعم خانواده رشته سوارکاری  انقلابی بزرگ در حوزه آموزش بوده است.

وی افزود : بحث مهم در این ارتباط، ایجاد شرایط آموزشی برابر با نگاه عدالت محورانه برای تمامی علاقمندان این رشته است ، بنابراین با بررسی دقیق  و نیاز سنجی ، دوره های آموزشی برای استانها و شهرستانها پیش بینی و کلاس ها منطبق با آخرین استانداردهای علمی برگزارشد.

سرپرست  کمیته آموزش سوارکاری با بیان این مطلب که دوره های آموزشی پس از برگزاری مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود:کیفیت دوره های آموزشی ، نحوه تدریس مدرسان، محتوای علمی از اصولی است که در حوزه آموزش، پس از برگزاری کلاسها با دقت پیگیری می شود.

وی افزود:هم اکنون از سیستان و بلوچستان تا اردبیل، کلاس ‌های باز آموزی و ارتقاء سطح برگزارشده و تعداد بسیار داوران .مربیان ،طراحان مسیر،  علاقمندان و... دانش خود را به روز کرده‌اند.

لیلا نجفی جویباری با اشاره به این مطلب که در برخی از دوره های آموزشی از مدرس خارجی بهره گرفتیم، افزود:  نشاط وشادابی حاصل از برگزاری دوره های آموزشی، مسوولان وافراد سیاست گذار وموثر در ورزش استان‌ها و شهرستانها را تحت تاثیر قرار داده به طوریکه شهرداری وشورای شهر زاهدان در پی این هستند که فضای مناسبی را برای مسابقات کورس در این استان مهیا کنند.

این مسئول در فدراسیون سوارکاری براین باور است که ترویج رشته های سوارکاری از طریق  آموزش منجر به شکسته شدن انحصارها و توسعه این رشته شده و فرصت را برای تمام اعضای خانواده سوارکاری و علاقمندان به این رشته ورزشی مهیا کرده است.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته توسط ‌فدراسیون،تهران تنها محل برنامه ریزی و بررسی نیازهای آموزشی است و استان‌ها شهرستانها به محلی برای برگزاری دوره آموزشی تبدیل شده اند ،به این ترتیب علاقمندان بدون صرف هزینه و وقت می توانند در دوره های آموزشی شرکت کنند.

سرپرست  کمیته آموزش سوارکاری افزود: با پیش بینی و  برنامه ریزی های صورت گرفته  برای اولین بار در آینده نزدیک دوره های تربیت مدرس، همسان سازی مدرسین ، دوره درجه ۱ مربیگری ،  دوره بازاریابی اجتماعی جهت همگانی نمودن رشته سوارکاری ، بازآموزی درجه ۲ رشته مربیگری، دوره LTAD  جهت کشف استعدادها در رشته سوارکاری را، برگزار خواهیم کرد. ‌

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v55p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز شاد و نشاط آور برای فرشتگان اوتیسم و سندروم دان به همراه خانواده‌هایشان + تصاویر