تاریخ انتشار: 1396/02/20 16:32
کد خبر: 211643

قهرمانی تیم ملی والیبال امید ایران در روز سرافرازی اردبیل در میزبانی

درفینال رقابتهای امیدهای آسیا دراردبیل عصر امروز دوتیم پرقدرت ایران وژاپن درسالن ۶ هزار نفری رضازاده به مصاف هم رفتند.
قهرمانی تیم ملی والیبال امید ایران در روز سرافرازی اردبیل در میزبانی

به گزارش فرتاک ورزشی، طبق معمول این بازی ها هواداران اردبیلی استقبال پرشوری ازبازی تیم ملی داشتند و این بار بخاطر حساسیت بالای بازی وفینال داغ یک ساعت مانده به سوت آغاز این بازی ظرفیت ورزشگاه کاملا پرشد و حتی خیلی ها ایستاده این بازی را تماشا کردند.

علاوه برهیاهوی داخل سالن بیرون ورزشگاه وخیابان های منتهی به رضازاده مملو بود ازجمعیت هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک که شدیم سیل عظیم هواداران درمقابل ورودی رضازاده بیشتروبیشتر شد اما حیف که گنجایش سالن فقط۶ هزار نفر بود وحداقل ظرفیت به ۸ هزار می رسید و امروز سالن ۶هزارنفری که دوهزار بیش تر نیز ازظرفیت خود پرشده بودشرمنده هوادارانی شد که پشت درهای بسته ودرحسرت دیدن این فینال مهیج از نزدیک شدند.

نزدیک به چهار پنج هزارهوادارپشت درهای بسته به خانه برگشتند تا این بازی را حداقل ازپای گیرنده های خود دنبال بکنند وزیرورزش وجوانان هم که به اردبیل سفرکرده بود دراستانه اغاز بازی به همراه داورزنی وارد سالن شد شوروهیجان عجیبی سالن را فرا گرفته بود همه یک صدا فقط تیم ملی راتشویق می کردند وعکاسان نیز  صحنه ناب بازی وهیاهوی تماشاگران‌را شکار می کردند.

بازی اغازشد، ست اول دوتیم تا اخرین لحظه پایاپای پیش رفتند اما درنهایت این تیم ایران بود که در ست اول به برتری رسید. ست دوم ژاپنی ها ابتدا پیش افتادن وحتی تا امتیاز ۲۴ هم جلو رفتن وفقط یک امتیاز دیگرلازم بود تا چشم بادامی ها با برتری این ست رابه پایان برسانند اما بلند قامتان باغیرت ایرانی به شکل عجیب به بازی برگشتند وبا چند امتیاز متوالی درنهایت این ست نیز بنفع تیم ایران به پایان رسد اما ست سوم با برتری کامل ایران شروع شد وازهمان ابتدا اختلاف ایجاد کرده ودرنهایت این ست نیزبا برتری تیم ایران به پایان رسید تا درمجموع این تیم ایران بود که با برتری سه بر صفرمقابل ژاپن به شایستگی به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

بعد از قهرمانی تیم ملی سالن منفجر شد وتماشاگران مدام تیم ملی وبازیکنان راتشویق کردند تا یک روزبه یاد ماندنی برای ورزش کشور واردبیل رقم بخورد. بازیکنان امید تیم ملی هم که ازاین تشویق های بی امان احساسی شده بودن به همراه ۸ هزار هوادار به جشن وپایگوپی پرداختند وبا پرچم خوش رنگ ایران دور افتخار زدند وشادی خود را با تماشاگران اردبیلی تقسیم کردند،تشویق  ایسلندی همزمان بازیکنان وهواداران هم صحنه بی نظیری را درسالن رضازاده خلق کرد. لنز دوربین ها هرچند این صحنه ها را پوشش می داد اما صحنه های بسیاری ازلنزوقاب دوربین ها جا ماند.

بازیکنان تیم ملی بعد ازقهرمانی ودرمصاحبه های خود تشویق های بی امان وحمایت پرشور اردبیلی ها را ازدلایل اصلی قهرمانی تیم ملی عنوان کردند.

مراسم پایانی وجشن قهرمانی نیز به خوبی برگزارشد وعلاوه بر ایران تیم های ژاپن وچین تایپه تیم های دوم وسوم نیز به شدت ازسوی هواداران مهمان نواز تشویق شدند تا اردبیلی ها رسم مهمان نوازی را نیز به خوبی ادا کرده باشند.

بهرحال  پرونده دومین دوره قهرمانی رقابتهای اسیا با قهرمانی تیم ملی ایران وصعود این تیم به همراه ژاپن به مسابقات جهانی مصر دراردبیل بسته شد واردبیل نشان داد چه توانایی بزرگی درورزش دارد،شهری که نمره قابل قبولی را درمیزبانی دریافت کرد وجا دارد به نوبه خود ازدست اندرکاران ومسئولان برگزاری مسابقات تقدیر وتشکر بنماییم که این زمینه را فراهم کردند تا دراردبیل نیز برای چند روزهم که شده هیجان ورزشی ایجاد شود.

اخرین آرزوی ورزشی ما ازاین مسابقات این باشد که مسئولان ازاین میزبانی وهیجانی که درسالن ها ایجاد شد تجربیات زیادی کسب کنند وبه ورزش استان بیشتر ازاین ها بها بدند وبفکر احیای تیم های ورزشی دراستان باشند که وجود تیم های ورزشی فوتبال،والیبال می تواند هیجان همیشگی درشهر به جود بیاورد،به امید آن روز.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6jmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کولاکوویچ به همراه همسرش وارد تهران شد