تاریخ انتشار: 1396/03/23 22:33
مدیر رسانه ملوان مطرح کرد؛
کد خبر: 203843

پژمان نوری هنوز قراردادی را با ملوان ثبت نکرده است

مدیر رسانه ای باشگاه ملوان امضاء قرارداد با پژمان نوری را بعنوان بازیکن تایید نکرد.
پژمان نوری هنوز قراردادی را با ملوان ثبت نکرده است

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از ناکامی از صعود به لیگ برتر فوتبال در فصل گذشته ، تمرینات خود را برای حضوری مجدد و مقتدر در فصل جدید فوتبال آغاز کرده و در این راستا نقل و انتقالاتی در این باشگاه صورت گرفته و بازیکنان جدیدی نیز به این تیم پرطرفدار شمالی جذب شده اند.

از یک سو پس از اتمام قرارداد محمد مایلی کهن سرمربی فصل گذشته ملوانان، هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی ترجیح داد از گزینه دیگری برای هدایت ملوانان استفاده کند و نادر دست نشان سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل به عنوان سکاندار ملوانها معرفی شد.

دست نشان در اولین اقدام ، انتخاب ترکیب کادر فنی خود را با نادر عزت اللهی و مهدی حسنی مقدم بازیکنان دوران طلایی ملوانان در دهه شصت آغاز و به دنبال آن چند بازیکن جدید را نیز برای تکمیل پست های خالی در تیم ملوان بندرانزلی جذب کرد.

پس از آغاز تمرینات ملوانان با رهبری نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان خبرهایی از پیوستن پژمان نوری بازیکن باسابقه این تیم محبوب شمالی به گوش رسید و با وجود اینکه این بازیکن در تمرینات تیم حاضرشد اما مدیر رسانه ای باشگاه ملوان امضاء قرارداد با وی بعنوان بازیکن را تایید نکرد و احتمال داد نادر دست نشان از پژمان نوری به عنوان دستیار خود استفاده کند!!!!!

حال اینکه مدیر رسانه ای باشگاه ملوان کی تصمیم دارد این کینه و کدورت ها را با بازیکنان بزرگ ملوان کنار بگذارد بر ما پوشیده است و یا اینکه اصلا مدیر رسانه ای ملوان در چه جایگاهی قرار دارد که بر خلاف تصمیم نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان حضور پژمان نوری را تائید نمیکند !!

هنوز فراموش نکرده ایم سال گذشته نیز به دلیل لج و لجبازی همین افراد و دادن اطلاعات غلط به رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان همین افراد باعث جدایی بازیکنان بزرگی همچون مازیار زارع و پژمان نوری وسید جلال رافخایی از خانه خود شدند و سپس پشت محمد مایلی کهن قایم شدند و تمام تقصیرات را بر گردن محمد مایلی کهن انداختند !!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8oen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت کاپیتان نوری به جمع انزلی چی‌ها
پژمان نوری پس از یک فصل به ملوان باز می گردد؛

پژمان می‌ماند، مازیار به انزلی برمی‌گردد!
اختصاصی| پرونده نقل و انتقالاتی دو انزلی‌چی؛

دومین ورودی ملوان هم از پیکان آمد
رسمی/ برای انجام خدمت سربازی؛

عالیشاه به ملوان نزدیک‌تر است یا فجر؟!
سرباز سپاه انتقالی می‌گیرد؟؛