تاریخ انتشار: 1396/06/03 08:25
هافبک استقلال مزد تلاش و تمرینش را گرفت
کد خبر: 186891

پایان روزهای بد برای هافبک استقلال

هافبک پرتلاش استقلال در طی چند سال گذشته نوسانات بسیاری داشته اما گویا قرار است لیگ هفدم به آن لبخند بزند.
پایان روزهای بد برای هافبک استقلال

 روزبه چشمی هافبک استقلال در لیگ پانزدهم بود که به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار مقابل پدیده 6 ماه از میادین دور شد.

چشمی در لیگ شانزدهم خود را آماده بازگشت به میادین کرد که اتفاقات عجیب و غریبی مانع از حضور او در میادین شد. چشمی قبل از مصدومیت یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال بود و روز به روز اوج می گرفت اما مصدومیت بد موقع کار او را سخت کرد. چشمی برای بازگشت به ترکیب استقلال با مشکلات فراوانی از جمله محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال رو به رو شد. این بازیکن به خوبی تمرین کرد تا به ترکیب آبی ها بازگردد اما بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، رویای هافبک جنگنده آبی ها را خراب کرد.

چشمی با پیشنهادات زیادی رو به رو شد اما عشق و علاقه او به استقلال مانع از جدایی وی شد. هافبک مقتدر آبی ها مصمم تر از این حرف ها بود و حتی موانعی که در لیگ شانزدهم جلوی پای او سبز شد نتوانست مانع از پیشرفتش شود. چشمی به ترکیب استقلال در لیگ هفدهم بازگشت. شاید استقلال در این فصل هنوز نتوانسته خودی نشان دهد و نتایج باب میل هواداران خود کسب کند اما نمایش چشمی و بازگشت او به خط میانی استقلال از نکات مثبت این فصل برای هواداران است.

این اراده و این پشتکار روزبه چشمی با عث شد تا تمام اتفاقات تلخ و موانع سخت یک شبه فراموش شود آن هم زمانی این اتفاق افتاد که لیست تیم ملی از سوی کارلوس کی روش اعلام شد. بله، بازیکنی که آن هم سختی و روزهای بد فوتبالی را سپری کرد حالا در لیست تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد و چه بسا ممکن است یکی از مسافران جام جهانی 2018 روسیه هم باشد.

عزم و اراده هافبک استقلال نشان داد که حتی یک مصدومیت سخت و سنگین، حتی موانعی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، نمی تواند مانع پیشرفت شود و هیچ وقت برای بازگشت دیر نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9knz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چه نقشه ای برای چشمی در سر دارد؟