تاریخ انتشار: 1396/05/22 14:36
هواداران نساجی برای فوتبال ایران حکم طلا را دارند؛
کد خبر: 189219

فتح‌آبادی: اجازه حضور بازیکنان گل گهر در زمین مسابقه با نساجی را نمی‌دهم!

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان همچنان روی حرفش استوار مانده است.
فتح‌آبادی: اجازه حضور بازیکنان گل گهر در زمین مسابقه با نساجی را نمی‌دهم!

 رضا فتح آبادی مدیر تیم گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با نساجی گفت: بنده هیچ اعتراضی نشبت به تماشاچیان قائمشهری ندارم چرا که اعتقاد دارم تنها تیم لیگ دسته اولی که میتواند با حمایت تماشاچیان خونگرمش به لیگ برتر برسد نساجی مازندران است.

وی افزود: سرمایه اصلی فوتبال تماشاچیان هستند و این که تماشاچی در بازی با نساجی نباشد برای ما هم لذت ندارد. بنده هیچ جسارتی به تماشاچیان فهیم قائمشهری نداشته و ندارم اما دلیل اصلی اعتراض بنده بی عدالتی و تصمیمات عجیب کمیته انضباطی و استیناف است.

فتح آبادی ادامه داد: چرا که تصمیمات این دوستان هیچ وقت به نفع نساجی هم نبوده اما جایی باید عدالت برقرار شود درست بی عدالتی همان جا است و نکته بعدی مدیر محترم این باشگاه هنوز حکمی صادر نشده نتیجه را اعلام کرده که ما حکم تعلیق گرفته ایم. بنده هنوز به اعتراض خود پایبندم و تا زمانی که از سوی مدیرعامل باشگاه در جایگاه مدیر تیم هستم اجازه ورود تیم به زمین را نمی دهم.

مدیر تیم گل گهر در پایان خاطر نشان کرد: این اعتراض فقط به تصمیمات عجیب و غیر است نه به حضور تماشاچیان نساجی چرا که حضور آنها همیشه باعث شده ما بازی های خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم. فقط این را می گویم که فوتبال پاک تصمیمات پاک و برابر می خواهد. از همین جا هم دست تک تک هوادران قائمشهری را می بوسم و به بودن چنین تماشاچیانی که برای فوتبال ایران حکم طلا را دارند افتخار می کنم.

مصاحبه: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9wkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل گهر درصورت حضور هواداران نساجی به میدان نمی‌رود!
مدیر تیم گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

شانس بالای گل گهر برای امتیاز گیری از نساجی در قائمشهر!
آمار درخصوص بازی نساجی و گل گهر صحبت می‌کند؛

نساجی و گل گهر در یک هتل اردو خواهند زد!
اتفاقات عجیب لیگ یک تکمیل شد؛