تاریخ انتشار: 1396/07/12 22:42
تک امتیاز شیرین یاران سیمئونه در پادگان جی؛
کد خبر: 179819

پدیده جام حذفی نیاز به تقویت دارد/ خانه امید بازیکنان تهرانی در مسیر پیشرفت

در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم عصر امروز یک دیدار در ورزشگاه پادگان جی برگزار شد که در این دیدار تیم های نیروی زمینی و گل ابریشم تهران به مصاف هم رفتند.
پدیده جام حذفی نیاز به تقویت دارد/ خانه امید بازیکنان تهرانی در مسیر پیشرفت

 این بازی که در نهایت با تساوی صفر صفر به پایان رسید نکات حائز اهمیتی را در بر داشت، مهم ترین نکته آن میتوان به تیم خوب و جوان گل ابریشم اشاره کرد که می توان گفت میانگین سنی تیم آن ها کمتر از ۲۳ سال است. گل ابریشم که یک تیم خصوصی است برای نخستین سال در لیگ دسته دوم حاضر می شود. مدیرعامل فهیم این تیم جناب آقای مشگی هدایت تیم خود را به مربی جوان و آینده داری به نام آقای هادی رحمانی سپرده است.

گل ابریشم باتوجه به رعایت اصول اخلاقی و رعایت مسائل اقتصادی به مانند بعضی از  تیم ها وارد نقل و انتقالات نشد و سعی کرد بر اساس واقعیت ها بازیکن جذب کند (اغلب تیم ها پایبند به قراردادهای منعقد شده با بازیکنان نیستند و در پایان فصل مسابقات پرداختی آن ها کمتر از ۵۰ درصد است).

گل ابریشم سعی کرد بازیکنان را با کمترین قیمت و با چانه زنی های فراوان به خدمت بگیرد. آنها بازیکنان خوب و تراز اولی را به خدمت گرفتند، اما مهمترین نکته درباره عدم نتیجه گیری در چند هفته گذشته لیگ دسته دوم را می توان به تنها بودن و فشار روانی و استرسی که روی نیمکت این تیم است دانست. شنیده می شود رحمانی بدون سرپرست و بدون در دست داشتن ابزار لازم مانند دیگر رقبای قدرتمند خود در لیگ دسته دوم مثل شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس و اروند خرمشهر عمل نکند، گفته می شود وی بسیار تنها کارها را پیش میبرد و بعید به نظر می رسید با این روش کاری از پیش ببرند.

گل ابریشم را می توان پدیده جام حذفی امسال دانست چرا که آن ها برخلاف خیلی از تیم های لیگ برتری و لیگ یکی هنوز در جام حذفی حضور دارند و با شکست دادن تیم هایی چون شهرداری تبریز و نیروی زمینی کماکان به فعالیت خود در جام حذفی ادامه می دهد.

تهرانی ها اگر با قرعه خوب و مناسبی روبرو شوند، ممکن است تا رده های نیمه نهایی و نهایی جام حذفی بالا بیایند، چون بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه کافی برای خودنمایی و کسب تجربه در این جام را دارند.

این تیم درحالی امروز یک امتیاز از نیروی زمینی گرفت که از دقیقه ۷۰ با اخراج یک بازیکنش ۱۰ نفره بود ولی مهمترین عاملی که در کیفیت فوتبالی این تیم تاثیر گذار است، آمادگی بدنی بالای بازیکنان این تیم است که نشان می دهد دوره بدنسازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند.

 اما به هادی رحمانی که لقب دیگو سیمئونه لیگ دسته دوم را یدک میکشد و مدیرعامل فوتبالی این تیم توصیه می شود برای موفقیت در هفته های آینده هرچه سریع تر ابزاری مانند آنالیزر، سرپرست و دستیاران با تجربه را به خدمت بگیرند.

تجربه چند ساله لیگ دسته دوم نشان می داد که تیم هایی در نیم فصل دوم روند خوبی را در پیش می گیرند شانس صعود بالایی دارند، بهترین نمونه را می توان شهرداری همدان و شهرداری تبریز فصل گذشته اشاره کرد که در نیم فصل اول در رده های ۳-۴ گروه خود قرار داشتند اما در پایان فصل چهار هفته زودتر صعود خود را قطعی کرده بودند، هرچه است امیدواریم این تیم خصوصی که پشتوانه برای بازیکنان تهرانی است، تصمیمات خوبی را بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9xln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از کامیابی شاهین در تهران تا پیروزی خانگی اروند، داماش و قشقایی مقابل رقبا
تحلیلی بر بازی‌های هفته دوم لیگ دو (گروه اول)؛

گل ابریشم به دنبال اخلاق مداری و استعدادیابی می‌باشد
اختصاصی| سرمربی گل ابریشم تهران مطرح کرد؛