تاریخ انتشار: 1396/08/16 19:32
داغ داغ در مسجدسلیمان؛
کد خبر: 174743

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-مس کرمان؛ جدال بالانشینان در شهر اولین‌ها

در مهمترین دیدار هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 15:15 دو تیم نفت مسجدسلیمان و مس کرمان به مصاف هم می روند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-مس کرمان؛ جدال بالانشینان در شهر اولین‌ها

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که تا بدین جای کار عملکرد خوبی داشته است و مزد زحمات خود را با صدرنشینی در لیگ گرفته است این هفته باید در یک دیدار حساس و البته دشوار مقابل تیم مس کرمان به میدان برود، تیمی که فصل متفاوتی را نسبت به فصول گذشته سپری می کند و عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است و در حال حاضر در بین سه نماینده استان کرمان بیشترین شانس را برای صعود دارد.

تیم مس کرمان نیز پس از چند هفته در جا زدن و تزلزل با پیروزی هفته گذشته مقابل تیم صبا نشان داد هنوز هم می تواند یک مدعی جدی باشد، آنها نیز در مصاف با تیم صدرنشین کار آسانی را در پیش نخواهد داشت.

احمد نخعی و شاگردانش اگر می خواهند فاصله امتیازات خود با این تیم و سایر تیم های بالا نشین را به حداقل برسانند راهی به جز پیروزی در این دیدار ندارند.

نفتی ها در هفته یازدهم مسابقات در دیداری خارج از خانه با نتیجه سه بر یک موفق به شکست تیم شهرداری ماهشهر شدند، مسی ها نیز در خانه با همین نتیجه تیم صبای قم را از پیش روی برداشتند.

طلایی پوشان مسجد سلیمانی از یازده دیدار گذشته هشت پیروزی، دو تساوی و یک شکست را بدست آورده اند و با آمار فوق العاده ای که از خود بر جای گذاشته اند با 26 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی هستند، نارنجی پوشان کرمانی نیز پنج پیروزی، سه تساوی و سه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 18 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند.

مسجد سلیمانی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان شانزده گل به ثمر رسانده اند و پنج گل نیز دریافت کرده اند و یکی از بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارند. کرمانی ها نیز در تقابل با رقبا شانزده بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند و در مقابل ده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، آنها نیز یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را دارا هستند.

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار می تواند بدون هیچ گونه دغدغه ای صدرنشینی خود را تداوم بخشد. تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی سایر رقبا در کسب نتایج لازم ضمن کاهش فاصله امتیازاتش با تیم های بالا نشین می تواند یک پله صعود را نیز در جدول تجربه کند.

نویسنده: محمد مکوندی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk6gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ بررسی جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک
اختصاصی| بهزادی، خطر بشاگردی و عرفانی را حس کرد؛