تاریخ انتشار: 1396/08/28 19:02
قابل توجه مسئواین خرمشهر؛
کد خبر: 173119

صدای پای بحران در کارون خرمشهر؛صدرنشین نیم فصل، در شرایط خاص!

کارون خرمشهر صدرنشین نیم فصل گروه الف دسته دوم فوتبال کشور در بحران بی پولی در حال غرق شدن است.
صدای پای بحران در کارون خرمشهر؛صدرنشین نیم فصل، در شرایط خاص!

تیم فوتبال فوتبال کارون خرمشهر که با پشت سرگذاشتن نیم فصل مرحله اول لیگ دسته دوم در گروه الف، توانست با  انجام 10 بازی، 21 امتیازی شده و با بهترین خط حمله و تفاضل گل خوب صدرنشینی گروه خود را بدست آورد، این روزها با بحران شدید مالی روبرو بوده و باید چاره ای برای رفع آن اندیشیده شود.

این تیم در حالی این نتایج را کسب نموده که براساس اطلاعات بدست آمده از شروع فصل تا کنون کادر فنی هیچ گونه مبلغی دریافت نکرده و تنها 30 درصد به بازیکنان داده شده و مدیران این تیم برای 30درصد دوم به بازیکنان، نگران هستند.

شرایط به گونه ای در این تیم سخت شده که طلبکاران برای وصول مطالبات خود هر روز به باشگاه مراجعه و دست خالی باز می گردند و این در حالی است که شهرام مهرپیما مدیر فنی و مربی تیم و محمد علوی مربی در طی مصاحبه های سه ماه قبل بارها به داشتن مشکل و بی توجهی مدیر عامل امیر سامری اشاره کرده بودند.

آش اینقدر در کارون خرمشهر شور شده است که از رستوران دار بگیر تا تولید پوشاک و کادر فنی و دیگر عوامل از این تیم طلبکار  بوده و هم چنان چشم انتظار دریافت مبالغی از سوی باشگاه می باشند.

منطقه آزاد اروند به دلایلی از پرداخت پول به مدیر عامل خودداری می نماید و دلیل آن را باید شفاف بیان کنند تا ابهامات مشخص و برطرف شود.

لازم بذکر است که از منابع خبری مطلع شده ایم، شهرام مهرپیما بدلیل بدقولی سامری، خرمشهر را ترک کرده  و در بازی برگشت مقابل شاهین شهرداری بوشهر  که در خرمشهر برگزارمیشود روی نیمکت تیم نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkk9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از تقابل حساس و دیدنی پاس همدان با خیبر تا جدال اروند و شاهین در دربی جنوبی‌ها
اختصاصی| بررسی هفته دوازدهم لیگ دو، روز اول؛

سرمربی شهرداری ارومیه جو گیر شده!
اختصاصی| در پاسخ به اظهارات سرمربی شهرداری ارومیه؛