تاریخ انتشار: 1396/09/01 17:44
یادداشت؛ هواداران منتظر بازگشت 3 امتیاز به حساب؛
کد خبر: 172643

نساجی امتیاز داد؛ این بار کامل/ پاشازاده درست می‌گفت!

باختن به تیمی که در 13 بازی قبلی اش 13 امتیاز گرفته برای تیمی که خود را مدعی صعود کرده خوب نیست اما شاید لازم بود تا نساجی ضرورت امتیاز گیری تحت هر شرایطی را درک کرده و بخت هایش را آسان هدر ندهد.
نساجی امتیاز داد؛ این بار کامل/ پاشازاده درست می‌گفت!

 در جدال سنگین تبریز انتظار هواداران این بود که نساجی نبازد اما ماشین سازی با بازی تدافعی رندانه و کشاندن نبرد به افت و سکون توانست سه امتیاز از مدعی مازنی بگیرد.

شاگردان مهدی پاشازاده خوب بازی نکردند تا هشدارهایی که سرمربی نساجی در چند هفته متوالی داده، مشخص شود. سرمربی تاکید می کرد که از بازی مردانش راضی نیست و نتیجه اش را هم دیدیم وقتی که در تبریز خیلی صاحب موقعیت گلزنی نشدند و شکست بی حرفی را پذیرفتند.

نساجی کمی دچار اضطراب شده و حضورش در بالای جدول به تیم هراسی داده که جایگاهی که حضور در آن به معنای صعود است، از دست ندهند. قائمشهری ها با تمرکزی که در بازی های قبل از رسیدن به صدر جدول داشتند، امتیازگیری خوبی داشتند اما پس از رسیدن به مکان دوم جدول دچار لرزش شده اند که حالا صحت گفته های سرمربی و نارضایتی اش از پیروزی تیمش بر صبای قم آنهم در خانه را می توان درک کرد.

نساجی اما هنوز همانجاست و از کاندیداهای اصلی صعود به لیگ برتر. هواداران نساجی این شکست را فراموش نمی کننند چون قرار است که زود جبران شده و نساجی این سه امتیاز را به حساب خود بازگرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vknon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ماشین سازی و نساجی
از نگاه دوربین مهرداد نوع‌بشر؛

پیش بازی ماشین سازی-نساجی؛ جدال ببرها در غربت ستارخان
تقابل ملی‌پوشان سابق در بنیان دیزل؛

اوسانی: قائمشهر هستم و امشب با نساجی قرارداد می‌بندم
بر سر مسائل مالی با ماشین سازی به توافق نرسیدم؛