تاریخ انتشار: 1396/08/29 21:29
تقابل ملی‌پوشان سابق در بنیان دیزل؛
کد خبر: 172930

پیش بازی ماشین سازی-نساجی؛ جدال ببرها در غربت ستارخان

نساجی محبوب مازندارن، فردا (سه شنبه) از ساعت 14:15 یکی دیگر از مسابقات خود را پشت سر خواهد گذاشت؛ مسابقه ای که گرچه نام حریف و جایگاه آن در جدول رده بندی اندکی خیال پاشازاده و شاگردانش را آسوده می کند اما آنها خوب می دانند که دستکم گرفتن حریف در فوتبال از حرفه ای گری به دور است و در این فصل نیز نشان داده اند که هیچ رقیبی را کوچک نخواهند شمرد.
پیش بازی ماشین سازی-نساجی؛ جدال ببرها در غربت ستارخان

فردا در شهر تبریز، ماشین سازی با اتکا به میزبانی خود قطعا برای کسب نتیجه راهی میدان می شود اما از سوی دیگر پسران شمال که تا اینجای کار در خانه و بیرون خانه به لطف دارا بودن هوادارانی کم نظیر طعم غربت را نچشیده اند، برای کسب حداکثر امتیازات بازی روانه زمین خواهند شد؛ موضوعی که در طول هفته و در تمرینات بخوبی روی آن کار کرده اند.

ملاقات دو سرمربی استقلالی نیز از نکات جالب مسابقه فردا خواهد بود. مهدی پاشازاده سرمربی جوان و انرژیک نساجی در اندیشه پیروزی در شطرنج فردا با رسول خطیبی همبازی سالهای نه چندان دور خود است.

نساجی فردا با پشتوانه هایی چون تجربه و جوانی یارانش در کنار هوادارانی که قطعا در تبریز هم پر شمار خواهند بود، به دنبال رسیدن به امتیاز 29 است و این مهم برای تیم پاشازاده دور از دسترس نخواهد بود؛ حتی در دیداری بیرون از خانه و در آوردگاه دشواری چون تبریز.

تیم فوتبال ماشین سازی در حالی به مصاف نساجی رده دومی می‌رود که علی‌رغم شایستگی‌های خود، در دیدار هفته گذشته مقابل مس کرمان با نتیجه یک-صفر از میزبان خود شکست خورد. ماشین سازی در این بازی علاوه بر موقعیت‌های خطرناک و تک‌به‌تک، ۳ بار نیز تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد.

سبزقبایان تبریزی در پایان هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال، با ۱۳ امتیاز از دیدارهای گذشته خود، در رده چهاردهم جدول قرار گرفته‌اند و می‌توانند با کسب ۳ امتیاز دیدار با نساجی مازندران به رده دوازدهم صعود کنند.

یاران رسول خطیبی در این دیدار به دنبال جبران شکست خارج از خانه و کاهش اختلاف امتیازی خود با تیم‌های بالاتر جدول هستند تا خود را برای حضور در جمع آن‌ها آماده کنند. این تیم در صورت تساوی نیز می‌تواند به رده‌های بالاتر جدول صعود کند.

ماشین سازی تبریز در ۱۳ هفته گذشته ۶ بار میزبان حریفان خود بوده که در این ۶ بازی، ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست تجربه کرده است. این تیم در بازی‌های خانگی خود ۹ بار دروازه حریفان را باز کرده و ۷ گل نیز دریافت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwwm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوسانی: قائمشهر هستم و امشب با نساجی قرارداد می‌بندم
بر سر مسائل مالی با ماشین سازی به توافق نرسیدم؛

اقدام جالب مدافع نساجی برای حضور در بازی فصل!
بهترین گلزن نساجی مقابل ماشین سازی غائب است؛