تاریخ انتشار: 1396/08/28 20:35
اختصاصی| در هفته غفلت بالانشینان؛
کد خبر: 173106

گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی؛ جهش ستاره مس به رده هفتم!

در پایان هفته سیزدهم لیگ یک، جدول ارزشمندترین بازیکنان این لیگ، بدون تغییر باقی ماند.
گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی؛ جهش ستاره مس به رده هفتم!

 در هفته‌ای که مدعیان اصلی جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی کم فروغ بودند و نتوانستند امتیاز مثبتی دریافت کنند، درخشش بازیکنانی نظیر کریم اسلامی و بهرام رشیدفرخی در این هفته ملموس بود. ضمن اینکه امیرحسین موسی زاده ستاره مس رفسنجان نیز باتوجه به پاس گلی که به رشیدفرخی داد، موفق شد خود را به رده هفتم برساند.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی، همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. فرشید پاداش / شهرداری ماهشهر (11 امتیاز)

فرشید پاداش در بازیهای خانگی شهرداری ماهشهر، بسیار کم فروغ‌تر از بازیهای خارج از خانه ظاهر می‌شود. پاداش مدت‌هاست که در بازیهای خانگی تیم ماهشهری، نه گل می‌زند، نه پاس گل می‌دهد و نه بازی درخشانی به نمایش می‌گذارد. شاید علت اصلی این موضوع، زمین بی‌کیفیت شهدای ماهشهر باشد اما به هر حال، پاداش نتوانست در بازی خانگی مقابل ایرانجوان بدرخشد و با همان 11 امتیاز مثبت، صدر جدول را قبضه کرده است.

2. قائم اسلامی خواه / بادران تهران (8 امتیاز)

هافبک کوتاه قامت و چپ پای بادران تهران در بازی با مس رفسنجان بد شانسی آورد. وی در نیمه اول بازی با مس، مصدوم شد و تعویض شد و به همین دلیل، چندان مثمر ثمر برای تیم بادران بازی نکرد اما امتیازات بدست آمده وی در هفته های گذشته سبب شده تا وی پشت سر پاداش قرار گیرد و از مهمترین تعقیب کنندگان صدر جدول به حساب آید.

3. حامد پاکدل / ماشین سازی (7/5 امتیاز)

مهاجم ریزنقش ماشین سازی تبریز در بازی با مس کرمان فوق العاده بود. ماشین سازان که سه توپ به تیرک مس زدند، در راس کارهای هجومی ماشین سازان حامد پاکدل قرار داشت و خود این بازیکن نیز در دو صحنه، موقعیت‌های خیلی خوبی داشت اما از این موقعیت‌ها استفاده لازم را نبرد و نتوانست مقابل مس گل بزند. پاکدل با همان امتیازات هفته‌های قبل، در جایگاه سوم ایستاده است.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwww8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ رشد محسوس گمنام‌ها در جدول!
اختصاصی| ارزشمندترین بازیکن لیگ یک چه کسی است؟؛