تاریخ انتشار: 1396/06/19 19:12
ادامه سیر صعودی شاهرخ و قائم در جدول؛
کد خبر: 183900

گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ تیکدری به یک قدمی پاداش رسید

با پایان هفته چهارم لیگ یک ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک مشخص شدند.
گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ تیکدری به یک قدمی پاداش رسید

 هفته چهارم لیگ یک هفته مس کرمانی بود. آنها با پیروزی 3-1 مقابل تیم گل گهر سیرجان علاوه بر آنکه خود را در بالای جدول حفظ کردند، بلکه بازیکنانشان نیز به عملکرد مثبت خود ادامه دادند و اکنون دو بازیکن مس در بین رده اول تا سوم قرار دارد.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. فرشید پاداش / شهرداری ماهشهر (6 امتیاز)

فرشید پاداش در بازی مقابل راه آهن به تنهایی سه گل را وارد دروازه این تیم نمود و پایه گذار گل چهارم این تیم نیز بود و در یک بازی رویایی، شهرداری ماهشهر را کمک کرد تا به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد. پاداش در ادامه روند موفقیت آمیزش در هفته دوم و مقابل شهرداری تبریز نیز موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. وی گرچه در هفته سوم و چهارم لیگ یک توفیقی نداشت و نه گل زد، نه پاس گل داد و نه پنالتی گرفت، اما باتوجه به امتیازاتی که در هفته گذشته برای خود جمع آوری کرد، صدرنشین بلامنازع ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک می باشد. البته سایه سنگینی همچون مهدی تیکدری را پشت سر خود می‌بیند.

2. مهدی تیکدری / مس کرمان (5 امتیاز)

جوان اول مس کرمان به طور عجیبی جهش کرد و خود را به رتبه دوم جدول ارزشمندترین ها کشاند. وی با دو گلی که در هفته سوم مقابل راه آهن به ثمر رساند شمار امتیازات خود را به عدد 4 افزایش داد و با خط و نشانی جدی به فرشید پاداش، در رتبه دوم ایستاد. تیکدری این هفته نیز موفق شد برای کرمانی‌ها گلزنی کند و شمار امتیازات خود را به عدد 5 برساند و به یک قدمی صدر جدول برسد. باتوجه به سیر صعودی تیکدری در چهار هفته ابتدایی لیگ، این انتظار می‌رود که وی هفته آینده بتواند صدر جدول را از آن خود کند.

3. شاهرخ غلامرضاپور / مس کرمان (4 امتیاز)

شاهرخ غلامرضا پور این هفته موفق شد دو امتیاز کسب کند. وی علاوه بر آنکه دو امتیاز از سه هفته ابتدایی لیگ کسب کرده بود، این هفته مقابل گل گهر یک پنالتی کسب کرد و پنالتی کسب کرده خود را به صورت چیپ وارد دروازه آرمان شهدادنژاد کرد تا با 4 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند. غلامرضاپور در بازی با گل گهر مصدوم شد و به همین دلیل، چند هفته‌ای در ترکیب مس نخواهد بود و قطعا کرمانی‌ها روی دیگر مهاجم ارزشمند خود یعنی مهدی تیکدری حساب باز خواهند کرد.

3. قائم اسلامی خواه / بادران تهران (4 امتیاز)

قائم اسلامی خواه موفق شد با گلزنی در این هفته، شمار امتیازات کسب شده خود را به عدد 4 برساند و به رده سوم جدول رده بندی صعود کند. اسلامی خواه که در سه هفته ابتدایی لیگ موفق شده بود یک گل و دو پاس گل بدهد، با گلی که مقابل تیم آلومینیوم اراک به ثمر رساند، با سبقت گیری از رقبای خود، به رده سوم جدول رسید و در کنار شاهرخ غلامرضاپور از تیم مس کرمان قرار گرفت.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p7jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته سوم
خط و نشان تیکدری و کاظمی برای پاداش؛

مهاجم بوشهری مس کرمان خانه نشین شد
مصدومیت بدموقع برای مهره ارزشمند نخعی؛

کار عجیب مهاجم مس در دربی کرمان!
در هفته چهارم لیگ یک؛