تاریخ انتشار: 1396/08/20 21:39
اختصاصی| ارزشمندترین بازیکن لیگ یک چه کسی است؟؛
کد خبر: 174159

گزارش ویژه؛ بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ رشد محسوس گمنام‌ها در جدول!

در پایان هفته دوازدهم لیگ یک، ارزشمندترین بازیکن لیگ یک مشخص شد.
گزارش ویژه؛ بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ رشد محسوس گمنام‌ها در جدول!

 گرچه اختلاف زیادی بین فرشید پاداش، ارزشمندترین بازیکن لیگ یک و نفر دوم یعنی قائم اسلامی خواه به وجود آمده است، اما در رده‌های بعدی، رقابت شدیدی بین سایر بازیکنان در جریان است. اسلامی خواه که چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت دور از میادین بود، اکنون سایه سنگین بازیکنانی نظیر حامد پاکدل، اویس کردجهان و بابک مرادی را پشت سر خود می‌بیند.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی، همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. فرشید پاداش / شهرداری ماهشهر (11 امتیاز)

آقای گل فعلی لیگ یک، با عملکردی خیره کننده در دو هفته گذشته، موفق شده خود را در صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ نگه دارد. پاداش گرچه مابین هفته‌های چهارم تا نهم فروغ چندانی نداشت، اما اکنون موفق شده خود را به شرایط آرمانی قبلی خود بازگرداند و علاوه بر آنکه صدر جدول ارزشمندترین بازیکن لیگ یکی را از قائم اسلامی خواه گرفته است، بلکه موفق شده اختلاف زیادی نیز با اسلامی خواه بگیرد. پاداش تا پایان هفته دوازدهم، موفق شده 9 گل بزند و دو پاس گل دهد اما هنوز نتوانسته پنالتی برای تیمش بگیرد.

2. قائم اسلامی خواه / بادران تهران (8 امتیاز)

اسلامی‌خواه که 3-4 هفته‌ای به دلیل مصدومیت برای بادران به میدان نرفت، اما آنقدر در زمان حضور در ترکیب بادران خوب کار کرد که امتیاز جمع آوری وی در هفته‌های گذشته سبب شد تا اسلامی خواه همچنان بالای جدول ارزشمندترین بازیکنان قرار داشته باشد. چپ پای کلاسیک بادران تا کنون موفق شده 5 گل برای تیمش به ثمر برساند و دو پاس گل نیز به هم تیمی‌های خود بدهد و یک پنالتی نیز برای نارنجی‌پوشان تهرانی کسب کند. بازیکن جنوبی بادران که سن و سال کمی دارد، یکی از پدیده‌های این فصل لیگ یک می‌باشد که در هفته‌های آینده، از وی عملکردی مطلوب‌تر مشاهده خواهیم کرد.

3. حامد پاکدل / ماشین سازی تبریز (7/5 امتیاز)

مهاجم تند و تیز ماشین سازی تبریز، به تنهایی این تیم را هدایت می‌کند. پاکدل در این فصل تک ستاره تیم رسول خطیبی بوده است و در هر بازی که کار گره می‌خورد، پاکدل راه گشا بود و با گلهایش، تیم خطیبی را تا میانه جدول راهنمایی کرده است. پاکدل تا پایان هفته دوازدهم، 6 گل زده و دو پنالتی نیز برای تیمش گرفته است و هنوز نتوانسته به سایر بازیکنان پاس گل دهد. پاکدل در هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان یک پنالتی برای تیمش گرفت اما آن ضربه تبدیل به گل نشد تا پاکدل نیم نمره مثبت بگیرد و با 7/5 امتیاز، یک رتبه پائین‌تر از اسلامی خواه قرار گیرد.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5b7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!
در هفته مصدومیت اسلامی‌خواه؛

دومین پیروزی خانگی ماشین سازی با تفکرات ناب خطیبی!
اختصاصی| ابعاد جدیدی از پیروی سبزها در خانه؛