تاریخ انتشار: 1396/10/17 19:10
کد خبر: 165791

لیگ یک/ شکست مس کرمان مقابل شهرداری تبریز؛ افتضاح برای تیم نخعی/ سربلندی شهرداری بادرخشش بومی‌ها!

تیم فوتبال مس کرمان در نخستین هفته از نیم فصل دوم لیگ آزادگان متحمل یک شکست خانگی شد.
لیگ یک/ شکست مس کرمان مقابل شهرداری تبریز؛ افتضاح برای تیم نخعی/ سربلندی شهرداری بادرخشش بومی‌ها!

 بازی های هفته هجدهم لیگ فوتبال دسته یک ایران امروز برگزار شد. در یکی از دیدارهایی که در شهر کرمان برگزار شد، تیم مس کرمان با 2 گل مقابل میهمان خود شهرداری تبریز مغلوب شد. پیمان رنجبری و یاسر درویشی زننده گل های تیم تبریزی بودند.

در بازی رفت این دو تیم هم که مرداد ماه سال جاری برگزار شده بود، تیم میهمان یعنی مس با تک گل مقداد اکبرخواه موفق به پیروزی شده بود.

شهرداری تبریز که با سرمربی هفته های اخیر خود یعنی سیروس دین محمدی نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود، امروز در خانه مس نتیجه فوق العاده ای گرفت و با این برد فاصله اش با صبا و راه آهن در انتهای جدول را افزایش داد. شهرداری 17 امتیازی حالا در همان رتبه شانزدهم جدول نگاه ویژه ای به لغزش تیم های ماشین سازی و ایرانجوان خواهد داشت تا باز هم جایگاه خود در جدول رده بندی را بهبود دهد.

در سمت مقابل تیم مس کرمان که با قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول لیگ آزادگان نیم فصل اول را به پایان برده بود، در اولین دیدار نیم فصل دوم نتوانست به رتبه های بالاتر برسد. شاگردان نخعی در این بازی خانگی فرصت داشتند تا در صورت پیروزی مقابل شهرداری تبریز تا رده پنجم جدول صعود کنند اما با این باخت بدموقع با همان 27 امتیاز در رده هشتم جدول ماندند.

شهرداری در این بازی با درخشش بازیکنانش بومی‌اش بهترین نتیجه خارج از خانه خود را رقم زد. در هفته‌ای که پس از مدت‌ها دروازه شهرداری بسته ماند، رضا نجاری و پیمان رنجبری درخشیدند و سبب شدند تا پس از هفته‌ها، بوی پیروزی و جشن و سرور در تبریز بپیچد.

تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز درهفته نوزدهم لیگ آزادگان به ترتیب مقابل خونه به خونه و شهرداری ماهشهر قرار خواهند گرفت.

ترکیب دو تیم؛

مس کرمان: حمید عرفانی - رامتین سلیمان زاده - میلاد باقری - فرهاد سالاری - نعمت بخشی - محمد علیزاده - رضا ستاری - محمود مطلق زاده - احسان پورشیخعلی - کیانوش میرزایی - یاسر فیضی

سرمربی: احمد نخعی

شهرداری تبریز: علی محسن زاده - علی جراح کار - محمد قنبری - مهدی رستم زاده - بابک نوین - رسول پیرزاده - علی محمدی - رضا نجاری - علی پورمحمد - پیمان رنجبری

سرمربی: سیروس دین محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnbpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی شهرداری تبریز 0-1 مس کرمان + فیلم

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و مس کرمان
از نگاه دوربین روزبه بهروزی؛