تاریخ انتشار: 1395/10/22 18:43
کد خبر: 236543

کوتاه از ایرانجوان؛ از جذب دو بازیکن جدید تا پرداخت 10درصد قرارداد

ایرانجوان بوشهر چهارشنبه صبح آخرین تمرین خود را در بوشهر جهت رویاروی با مس کرمان از هفته نوزدهم لیگ دسته اول کشور انجام داد. قرمزهای بوشهری صبح پنجشنبه با اتوبوس راهی شیراز میشوند تا با هواپیما به کرمان سفر کنند. ایرانجوانی ها بعد از بازی نیز با اتوبوس راهی بوشهر خواهند شد.
کوتاه از ایرانجوان؛ از جذب دو بازیکن جدید تا پرداخت 10درصد قرارداد

به گزارش فرتاک ورزشی، با حمایت مالی 150 میلیونی شورا و شهردار و همچنین 60 میلیون تومانی که از پارس جنوبی جم بابت انتقال بابا محمدی به این تیم دریافت کردند مسئولین ایرانجوان موفق شدند 10 درصد از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند.

در ضمن با توجه به اینکه فدراسیون و سازمان لیگ شرط ثبت قراردادها را منوط به پرداخت 10 درصد از بدهی ها دانسته بود مسئولین ایرانجوان توانستند این امر را هم انجام دهند. در حال حاضر نیز علی مخبر بوشهری سرپرست این تیم در تهران به سر می برد تا کارت چهار بازیکن جدید ایرانجوان صادر شود و مشکلی برای حضور در دیدار با مس کرمان نداشته باشند.

ایرانجوانی ها در پی جذب سجاد فیض الهی مهاجم سرعتی و تکنیکی فصل گذشته ایرانجوان که در نیم فصل اول در پارس جنوب یجم توپ میزد و در حال حاضر از جمع پارسی ها جدا شده است و حقدوست بازیکنی که سابقه بازی در همین ایرانجوان را دارد. تا پرونده نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل بسته شود.

ایرانجوان از هفته نوزدهم لیگ دسته اول کشور جمعه 24 دی ماه در کرمان مهمان مس این شهر هستند. هم اکنون ایرانجوان با 22 امتیاز در مکان سیزدهم و مس کرمان با 26 امتیاز د مکان هشتم جدول قرار دارند.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voq6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی لیگ یک برگزار شد+برنامه بازی ها