تاریخ انتشار: 1402/05/20 18:08
کد خبر: 1219

مهر تایید انریکه به نیمکت نشینی امباپه

سرمربی پاری سن ژرمن تصمیم مدیریت باشگاه در قبال امباپه را تایید کرد.
 مهر تایید انریکه به نیمکت نشینی امباپه

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی این روزها در باشگاه پاری سن ژرمن با بحران شدیدی مواجه شده و از فردا به نظر می رسد یک بازیکن نیمکت نشین در پاریس خواهد شد.

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن پیش از موضع خود را به امباپه اعلام کرد و از او خواست تا قراردادش را تمدید کند یا الان از تیم جدا شود.

امباپه از درخواست مدیر باشگاه سرپیچی کرد و همچنان می خواهد تا پایان قراردادش در پاریس بماند و تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال شود. به همین خاطر الخلیفی به او گفته در صورت ماندن به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل می شود.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از اولین بازی فصل در لیگ فرانسه مقابل لوریان درباره موضوع امباپه کاملا حرف های مدیریت باشگاه را تایید کرد تا امباپه از فردا به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شود.

سرمربی پاریس گفت: قبل از آمدن من این اتفاق افتاده بود و نتیجه مثبتی نداشت. امیدوارم با توافق باشگاه و بازیکن این مشکل به پایان برسد. این چیزی است که من واقعا دوست دارم.

وی افزود: امیدوارم مانند گذشته، پی اس جی و کیلیان به توافق برسند.من حرف های الخلیفی را تکرار می‌کنم: باشگاه بالاتر از بازیکنان، مربیان، مدیران است و من 100 درصد با آن موافق هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqqp2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی در اردوی فرانسه؛ امباپه بازی انگلیس را از دست داد؟