تاریخ انتشار: 1395/12/22 01:18
کد خبر: 223643

کجا بروم از پرسپولیس بهتر

یک ثانیه کافی بود تا درگیری به وجود آمده بین کامیابی نیا و فرزاد حاتمی باعث شود او سه دیدار آتی تیمش را از دست دهد. کامیابی نیا در گفتگویی از شرایط و انگیزه هایش در بازگشت و همچنین تمدید قراردادش صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند.
کجا بروم از پرسپولیس بهتر

واقعا دلم براى بازى کردن تنگ شده بود اما خدا رو شکر در این میان بازى هاى لیگ قهرمانان شروع شد و زیاد اذیت نشدم وگرنه خیلی سخت می شد. دو بازی در لیگ قهرمانان انجام دادم و کمى حال و هوایم عوض شد. نتایج خوبی هم گرفتیم و در این دو بازی بچه ها سنگ تمام گذاشتند.

شرایط قرارداد در فصل آینده

 قراردادم در پایان فصل تمام مى شود و تنها دو ماه دیگر در خدمت پرسپولیس هستم اما صد در صد به دنبال ماندن در این تیم هستم. من اینجا پیشرفت کردم و پیراهن مقدس تیم ملی هم از اینجا به دست آوردم و هواداران همیشه به من محبت داشتند و هیچ وقت این را فراموش نمى کنم. دو سال فوق العاده با پرسپولیس داشتم و پر از خاطرات خوب در کنار هواداران. از طرف باشگاه براى تمدید پیشنهاد داده اند و هیچ مشکلی نیست و صد در صد در پایان فصل تمدید خواهم کرد.

پیشنهاد چینى ندارم اما..

درباره پیشنهاد خارجی، اصلا پیشنهادى از چین وجود ندارد چون این لیگ اصلا نمی تواند بازیکن آسیایی بگیرد. دوست دارم تیمی بروم که خوب باشد و پیشرفت کنم. اگر خوب نباشد اولویت من پرسپولیس است. به هرحال هواداران دوست دارند اگر بازیکنى از پرسپولیس می رود در تیم و لیگى معتبر بازى کند

دم کمیته انضباطى گرم!

 بعضی بازیکنان حرکت ناشایستی انجام می دادند و به داور حمله می کنند اما با یک جریمه مالی مواجه می شدند. من حرف بدی زدم و کارت قرمز گرفتم اما نه اینکه بازی سوم هم محروم شوم. کمیته انضباطی امیدوارم اینقدر که فعال است به فکر طلب های ما هم باشد و اینطور نباشد که بخواهند براى زهر چشم گرفتن فقط بازیکنان استقلال و پرسپولیس را محروم کنند.  دم شان گرم!

رامین سرمایه باشگاه است و امیدوارم برگردد رامین رضاییان بازیکن فوق العاده ای است.  امیدوارم مشاور خوبی بگیرد و در کنارش باشد و از آنها استفاده کند. برای فوتبال او حیف است که بخواهد اینگونه اذیت شود و ما دوست داریم برگردد و به او نیاز داریم. قضیه ای که به وجود آمده یک سوءتفاهم کوچک بود و وقتی تمرین می کنیم ضربان بالا است و شاید تصمیمی بگیریم که در خلوت پشیمان شویم و امیدوارم برانکو ایوانکوویچ به او یک فرصت دیگر بدهد و این پسر خوش قلب به تیم برگردد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwl7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین ستاره پرسپولیس ماندنی می شود