تاریخ انتشار: 1395/11/08 10:21
کد خبر: 233243

فولاد- سیاه جامگان/ جنگ حماسه سازان ملبورن به خاطر سه امتیاز

تیمهای فولاد خوزستان و سیاه جامگان درچارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به دیدار هم می روند.
فولاد- سیاه جامگان/ جنگ حماسه سازان ملبورن به خاطر سه امتیاز

تیمهای فولاد خوزستان  سیاه جامگان مشهد در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز و از ساعت 15:30 دقیقه به مصاف هم می روند.

*تیم فولاد خوزستان هم اکنون با 23 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان نعیم سعداوی در صورت کسب پیروزی برابر حریف مشهدی خود می تواننت تا دو سه پله هم صعود داشته باشند اما اگر شکستی در کار باشد به احتمال فراوان دوباره بعد از مدت ها دو رقمی خواهند شد.

*سیاه جامگان در حال حاضر با 15 امتیاز در جایگاه چهاردهم حضور دارد. آنها اگر بتوانند فولاد را شکست دهند به رده سیزدهم صعود می کنند و شکستشان هم می تواند آنها را تا رده پانزدهم پایین ببرد.

*خداداد عزیزی از زمانی که به عضویت تیم سیاه جامگان در آمده تها یک برد داشته و از 9 بازی فقط 6 امتیاز گرفته است. آنها در نیم فصل دوم هم هنوز بردی نداشته اند.

*ساسان انصاری 4 هفته است که گل نزده است. او هر وقت گل نزده فولاد هم نبرده است. تیم اهوازی در 4 هفته اخیر رنگ برد را ندیده و در نیم فصل دوم هم سه امتیاز از یک مسابقه نگرفته است.

*تعداد گل زده ساسان انصاری به اندازه کل گل های تیم سیاه جامگان مشهد است.

*بازی رفت این دو تیم در مشهد با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد. ابتدا پیام ملکیان رد دقیقه 13 برای تیم مشهدی و سپس ایوب والی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای نفت گل زدند. در آن مسابقه هدایت تیم سیاه جامگان بر عهده فرهاد کاظمی بود.

*این دو تیم در تاریخ لیگ برتر سه بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن دو پیرزوی برای فولاد و یک تساوی بوده است. هنوز تیم سیاه جامگان موفق به شکست فولاد نشده است.

*نعیم سعداوی و خداداد عزیزی باهم در تیم ملی همبازی بوده اند. این دو در بازی تاریخی ایران و استرالیا هم حضور داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwran

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین پنجشنبه فولاد پشت درب های بسته
هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر: