تاریخ انتشار: 1395/06/22 09:10
کد خبر: 261967

انصاری یک تنه استقلال را زمین زد!

برتری یک بر صفر استقلال 2 بر صفر نشد و یک بر یک شد چون جابر انصاری می خواست گل زیبای بیرون پا بزند.
انصاری یک تنه استقلال را زمین زد!

پنجمین هفته بدون برد استقلال هم سپری شد. آنها این بار هم در خانه بعد از نبردن نفت و صنعت نفت از پس ماشین سازی هم برنیامدند. این نبردن اما بیشتر از اینکه حاصل تلاش مهمان باشد نتیجه خودخواهی های عجیب و غریب و تمام نشدنی جابر انصاری بود که یک تنه تیم منصوریان را زمین زد.

تصویر صحنه آهسته حوالی دقیقه 54 قطع می شود تا گل ماشین سازی را ببینیم. استقلال ثانیه هایی قبل می توانست برتری را 2 بر صفر کند ولی حالا نتیجه بازی یک بر یک است؛ چرا؟ چون جابر انصاری می خواهد به هر قیمتی گل بزند.

وریا غفوری با تغییر مسیر حرکتش از طولی به عرضی توپ را به انصاری می دهد و خودش به پشت مدافعان ماشین سازی می رود. انصاری می تواند با یک پاس خیلی ساده، شماره 21 را با دروازه بان تک به تک کند اما ... اولا در کنترل یک توپ ساده ناتوان است. ثانیا پاس کلیدی را نمی دهد. ثالثا می خواهد خودش گل بزند ولی ضربه بیرون پایش را به بدترین شکل ممکن می زند.

این مجموعه اشتباهات (که انصاری در این فصل بارها مرتکبش شده است) تنها 26 ثانیه بعد باعث باز شدن دروازه استقلال می شود.

اگر فکر می کنید انصاری به همین صحنه دلخوش است، اشتباه می کنید. دقیقه 3+90؛ سانتر از سمت چپ بسیار بلند است و به سمت راست می رود. رابسون توپ را با ضربه سرش به حوالی نقطه پنالتی می فرستد. رحمانی آماده است تا با یک ضربه روی پا دروازه را باز کند اما قبل از او انصاری که پشت به دروازه قرار دارد، بی جهت وارد صحنه می شود و توپ را از جلوی پای رحمانی زده و مالکیت آن را به ماشین سازی می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyapj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جابر انصاری: استقلال متفاوتی را خواهید دید