تاریخ انتشار: 1401/11/29 00:18
کد خبر: 10491

سرنوشت مبهم اسطوره؛ تمدید با پاری‌سن‌ژرمن یا انتخاب مقصدی متفاوت؟

به گزارش رسانه‌های اسپانیا، تمدید قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
سرنوشت مبهم اسطوره؛ تمدید با پاری‌سن‌ژرمن یا انتخاب مقصدی متفاوت؟

 روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ اسپانیا در گزارشی به بررسی وضعیت لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن پرداخت. این نشریه معتبر در گزارش خود اشاره کرد خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی پایان هفته جای دیداری با لوئیس کمپوس مشاور ورزشی ناصر الخلیفی مدیرعامل باشگاه فرانسوی داشته و همچنان تصمیمی قطعی برای تمدید قرارداد اسطوره فوتبال آرژانتین و پاریس گرفته نشده است.

سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد

حین برگزرای جام جهانی 2022 و پس از اتمام آن، منابع نزدیک به پاری‌سن‌ژرمن خبر از پیمودن 90 درصدی مسیر تمدید قرارداد لیونل مسی توسط باشگاه را داده بودند اما حالا به نظر می‌رسد شرایط متفاوت شده است. مسئولان پاریس معتقدند دیدار با خورخه مسی یک قدم مثبت در مسیر تمدید قرارداد بوده  اما اکیپ، چاپ پاریس در مطلبی که چهارشنبه گذشته منتشر کرد از ابهام مسی در اتخاذ تصمیم نهایی خود خبر داد و نوشت مسی از تمدید قرارداد خود تا 2024 و ماندن در فرانسه مطمئن نیست اما همزمان پاسخ منفی هم نداده و در حالی که در پایان فصل قراردادش به پایان خواهد رسید، همه چیز را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

اکیپ در ادامه گزارش خود عنوان کرده پاریس امیدوار است در دیدارهای بعدی بتواند پاسخ مثبت طرف مقابل را به دست بیاورد اما اصلی‌ترین موضوعی که لیونل مسی را در تمدید قراردادش دچار تردید کرده، احتمال پیوستن به لیگ حرفه‌ای ایالات متحده و تیم تحت مالکیت دیوید بکام، اینتر میامی و تجربه یک شرایط کاملا متفاوت است. مسی در مصاحبه هفته گذشته خود با تلویزیون آرژانتین گفته بود: «دیگر چیزی باقی نمانده است.» شاید این صحبت مسی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان و تکمیل کارنامه افتخاراتش، خبر از علاقه او به پیوستن به لیگی متفاوت همچون ایالات متحده در سن 36 سالگی بدهد. هرچند به نقل از مسی بارها رضایت این اسطوره از حضور در پاریس اعلام شده  اما علاقه به تغییر آب و هوا در حالی که دیگر هیچ مانعی برای لذت بردن از زندگی و فوتبال برای او وجود ندارد، می‌تواند عاملی برای اتخاذ تصمیمی جز ادامه فوتبال در اروپا باشد.

رویایی مثل بازگشت او به نوکمپ!

خبرنگاران اسپانیایی چهارشنبه گذشته تصویر خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی را در بارسلونا شکار کردند. برخی از چهره‌های رسانه‌ای از دیدار احتمالی خورخه مسی با یکی از اعضای بارسلونا خبر دادند اما چنین چیزی کم‌تر به واقعیت نزدیک است زیرا مسی همچنان در بارسلون دارایی‌های فراوانی دارد و حضور او و هریک از اقوام و اعضای خانواده‌اش در این شهر به هیچ وجه عجیب و غیرمنتظره نیست. با این وجود برخی از هواداران بارسلونا دوست دارند رویای بازگشت مسی به بارسلونا و بازنشسته شدنش با پیراهن آبی و اناری کاتالان‌ها را در ذهن خود حفظ کرده و به آن شاخ و برگ بدهند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vydz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف مسی و یارانش در جام حذفی فرانسه/ پاری‌سن‌ژرمن دربی لوکلاسیک را به مارسی باخت!