تاریخ انتشار: 1396/08/15 01:38
با کونته مشکلی ندارم
کد خبر: 174994

مورینیو: ۸ امتیاز اختلاف جبران‌ناپذیر نیست/چلسی به محض تسلط بر جریان بازی گل زد

سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد هواداران نباید منتظر برخورد بیش از حد ملاطفت‌آمیز او با سایر مربیان از جمله آنتونیو کونته باشند.

مورینیو:  ۸ امتیاز اختلاف جبران‌ناپذیر نیست/چلسی به محض تسلط بر جریان بازی گل زد

، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش در خانه چلسی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس از هواداران درخواست کرد انتظار رفتار بیش از حد خوب او با سایر مربیان را نداشته باشند.

 او گفت: هر دو تیم می‌توانستند پیروز میدان باشند، اما معمولاً در بازی‌های بزرگ تیمی که گل اول را به ثمر برساند، کنترل بیشتری بر جریان بازی پیدا می‌کند و شانس بیش‌تری برای پیروزی دارد. بخشی از بازی در کنترل ما و بخشی در اختیار حریف بود و هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند. نیمه اول بازی متعادل پیش رفت. در نیمه دوم  چلسی به محض تسلط بر جریان رقابت، دروازه ما را باز کرد. در ادامه نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم. در 15 تا 20 دقیقه پایانی دوباره تعادل و میل به پیروزی را یافتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما متأسفانه موفق به گلزنی نشدیم.

 آقای خاص در توصیف دلایل دست ندادنش با آنتونیو کونته، سرمربی رقیب در پایان بازی یکشنبه شب افزود: انتظار دارید کونته را وسط زمین بغل کنم؟ من با برادر و دستیار او دست دادم و مشکلی با این سرمربی ندارم. هواداران نباید انتظار برخورد بیش از حد ملاطفت‌آمیز من با مربیان رقیب را داشته باشند.

سرمربی من‌یونایتد همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار داریم، پس تیم‌های زیادی شرایطی بدتر از ما دارند. هشت امتیاز اختلاف هم هشت امتیاز است، نه عددی جبران ناپذیر!  این فصل در دیدارهای بزرگ بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. البته شانس‌های زیادی توسط راشفورد و لوکاکو خلق کردیم که منجر به گل نشدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y795m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی احترامی هواداران آبی پوش به سرمربی سرخپوشان
ری ویلکینز:هواداران چلسی به مورینیو بی احترامی کردند