تاریخ انتشار: 1396/07/22 18:08
کد خبر: 178222

تعریف و تمجید عجیب غریب پاول ندود از مسی و پائولو دیبالا

پاول ندود معتقد است که پائولو دیبالا می تواند به بزرگترین بازیکن دنیا تبدیل شود و تنها بازیکنان با دل و جرأت می توانند زیر فشار یوونتوس مقاومت کنند.
تعریف و تمجید عجیب غریب  پاول ندود از مسی و پائولو دیبالا

 اسطوره بیانکونری در مصاحبه با La Repubblica گفت:

    بازیکنان بزرگ زیادی دیده ام که نتوانستند با سنگینی فشار پوشیدن این پیراهن کنار بیایند، که شامل همه اسامی قهرمانان گذشته نیز می شود. اینجا کار خیلی سخت تر است، به طوریکه حتی مساوی هم حکم شکست دارد. دیبالا به بزرگترین بازیکن در میان انسان ها تبدیل خواهد شد – چون لیونل مسی یک فرازمینی است – چون او مغز و فکر خوبی دارد و می داند چگونه روی اشتباهات خود کار کند. امیدوارم هیچکس او را از ما نگیرد، اما بعد از انتقال نیمار به پی اس جی، هرچیزی ممکن است. بازار نقل و انتقالات دیوانه وار شده است. در نهایت، تصمیم گیری به عهده بازیکنان است: اگر دل و جرأت داشته باشند، در یوونتوس می مانند. اگر تنها به فکر پول باشند، قطعاً تصمیم اشتباهی خواهند گرفت.

ندود که حالا یکی از مدیران یوونتوس است، در یکی از دیدار های خیریه اخیر نشان داد که هنوز هم مهارت های دوران بازی را حفظ کرده است:

    زندگی حالا کاملاً متفاوت است و دوستش دارم. دیگر تمرین نمی کنم، و تنها تناسب اندام خود را حفظ می کنم. ساعت ۷:۳۰ صبح پسرم را به مدرسه می برم، سپس یک ساعت بدون فشار در باشگاه بدنسازی کار می کنم، به وینوو می روم تا بچه ها را ببینم، و عصر یک ساعت و نیم دوباره میدوم، دوچرخه سواری می کنم، و یا در سالن بدنسازی خانه ام کار می کنم.

    هر پنجشنبه، در زمین محلی با رئیس و دوستانمان فوتبال بازی می کنم. هنوز هم فوتبال بازی کردن فوق العاده است. وقتی از فوتبال بازنشسته شدم، حرفه دیگری را یاد گرفتم. پس از اولین جلسه ۶ ساعته با سهامداران، تصور کردم که سه جلسه تمرینی پشت سر هم راحت تر است! سپس به سالن بدنسازی رفتم تا کمی تنش را از خود دور کرده و فکر کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7kpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای جالب دیوید ترزگه در مورد دیبالا