تاریخ انتشار: 1396/09/08 19:17
اختصاصی| گلایه های سرمربی بعثت از مسئولان امیدیه؛
کد خبر: 171670

جهانبخش جعفری: مرا مقابل مردم امیدیه قرار ندهید/ پیروزی ما حاصل تلاشمان بود/ بعثت شانس صعود است شک‌ نکنید

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه موفق شد بازی شش امتیازی و حساس مقابل نفت امیدیه رو پیروز شود تا شاگردان جهانبخش جعفری به جمع مدعیان باز گردند و یکی از شانس های صعود لقب گیرند.
جهانبخش جعفری: مرا مقابل مردم امیدیه قرار ندهید/ پیروزی ما حاصل تلاشمان بود/ بعثت شانس صعود است شک‌ نکنید

بعثت کرمانشاه در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرد و کارشناسان امید زیادی به صعود آنها به جمع تیم های دور بعدی نداشتند اما با آمدن جهانبخش جعفری شرایط به طور کلی فرق کرده است. حال پیروزی شیرین بعثت و حاشیه هایی که سبب دلخوری جعفری شده بود بهانه ای شد تا مصاحبه ای با وی داشته باشیم؛

* از خوزستان به من خبر دادند که در فضای مجازی حاشیه های عجیب و غریبی برایم درست کرده اند. هنوز باورم‌ نمی شود که دوستان شکستشان را این گونه توجیه کنند و برای فرار از فشار امیدیه نام مرا به زبان بیاورند. گفته اند که جهانبخش جعفری آمده و کادرفنی و بازیکنان را کتک زده است، وقتی به گوشم رسید موجبات خنده ام شد چرا که این گونه اخبار از ریشه دروغ است.

* دوستان عزیز می خواهند مرا مقابل مردم خوب امیدیه و خوزستان قرار دهند. فیلم بازی موجود است می توانید ببینید، اگر کوچکترین بی اخلاقی یا حرکت ناحوانمردانه از کادرفنی و بازیکنان من مشاهده کردید تمامی صحبت هایتان قبول است اما‌ اگر نبود مردانه باختتان را گردن بگیرید و برای موفقیت نفت بیشتر از همیشه تلاش کنید. جهانبخش جعفری نیازی به این کار ها ندارد و همواره مزد زحمات خود را گرفته ام.

* من همان آدمی هستم که یک سال و نیم در امیدیه نباختم. بچه ای در پمپ بنزین امیدیه کار می کرد که میگفت آقای جعفری من به عشق شما می آیم استادیوم و الکی من را جلوی مردم قرار ندهید. من امیدیه را جزو 8 تیم جام حذفی بردم. آقای سرمربی و آقای مسئول چرا الکی این کارها را می کنید، مگر آقای باقری نیا با پاس همدان به شما 4 تا نزد توی زمین امیدیه؟  آن را چه می‌گویید، حتما باختتان به پاس هم مقصر جهانبخش جعفری بوده است! هرسال امیدیه نیم فصل اول همین شکل بوده است و موفق عمل نکرده و در نیم فصل دوم نتوانستند بفهمند چه اتفاقی میافتد و آن را ریشه یابی کنند.

* یک سال و نیم در آن شهر اعتبار جمع کردم بعدش راحت می گویند آقای جعفری فلان کار را کرد. من باید آن بازی را می باختم؟ پس جواب عاشقان فوتبال در کرمانشاه را چه باید می دادم! سرمربی بعثت شده ام تا تنها نماینده شهر در لیگ دسته دوم را به موفقیت برسانم. شهری که اکنون دچار زلزله شده و خیلی ها در شوک هستند و تنها دلخوشی آنها بعثت است. توقع نداشته باشید که بیایم و به راحتی امتیاز بدهم تا شما خوشنود شوید. من آبرویم را از سر راه نیاوردم که اسم مرا به زبان می آورید تا نتایج خودتان را توجیه کنید. انشالا با جذب چند بازیکن طراز اول بعثت واقعی را مشاهده خواهید کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7mqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش جعفری: با زلزله‌زدگان هم‌دردی می‌کنیم/ باشگاه بعثت مساعدت‌های لازم را صورت داده است
سرمربی بعثت کرمانشاه در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

تصاویر/ دیدار نفت امیدیه و بعثت کرمانشاه
از نگاه دوربین بهنام کنارکوهی؛

اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!
مروری بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز دوم؛