تاریخ انتشار: 1396/03/07 15:41
اختصاصی| یک آجر هم در استادیوم شهداء گذاشته نشد؛
کد خبر: 207894

میزبانی ماهشهری ها در لیگ یک روی هوا!

سه شنبه ۹۶/۲/۱۲استادیوم شهداء ماهشهر، شهرداری ماهشهر در هفته هشتم لیگ دو میزبان برق نوین شیراز بود. استادیوم مملو از جمعیت و مسئولین بود شهرداری ماهشهر بازی را با نتیجه ۱_۰می برد و به لیگ دسته یک فوتبال کشور نزدیک تر می شود و سیل وعده و عیدهای مسئولان فوق برای تجهیز استادیوم از فردای روز بعد برای میزبانی لیگ یک آغاز شد.
میزبانی ماهشهری ها در لیگ یک روی هوا!

به گزارش فرتاک ورزشی، مطالب فوق فلاش بکی بود به ۲۶ روز قبل که سراسر ماهشهر را جشن و خوشحالی فرا گرفته بود که قرار است روز بعد استادیوم شهداء ماهشهر برای میزبانی لیگ یک تجهیز شود اما امروز با گذشت ۲۶روز هنوز یک آجر در استادیوم شهداء گذاشته نشده و با توجه شروع مسابقات لیگ یک در ۲۰مرداد ماه وقت برای ماهشهری ها به سرعت برق و باد در حال گذر است.

در آن روز فتاحی رئیس مسابقات لیگ های فوتبال ایران با قاطعیت گفت: اگر ماهشهری ها حداقل امکانات را فراهم نکنند از میزبانی لیگ یک محروم خواهند شد اما مسئولان ماهشهر تا امروز استارت احداث جایگاه ویژه و ۱۱مورد اصلی استادیوم را نزدند تا میزبانی ماهشهری ها در لیگ یک روی هوا باشد.

مردمی که بعد از ۱۷سال باشور و نشاطی مضاعف به سطح اول لیگ فوتبال کشور برگشتند و تا پاسی از شب در خیابان ها کارناوال شادی راه انداخته بودند امروز بدلیل سوء مدیریت مسئولان درآستانه محرومیت از میزبانی بازی های لیگ یک قراردارند.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9qea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری‌نیا می‌رود تا سیدکوروش بیاید؟!
اختصاصی| شایعه در شهر؛

شاه‌ماهی از چنگال خونه به خونه پرید!
اختصاصی| با توافق با تیم لیگ برتری؛

محمد بختیاری: مدیون آقای باقری‌نیا هستم/ ارادت خاصی به ماهشهری‌ها دارم
اختصاصی| بهترین مدافع وسط لیگ دو از نگاه مخاطبین فرتاک ورزشی؛

شهرداری ماهشهر چگونه به لیگ یک صعود کرد؟
اختصاصی| مهاجمان بابلی خوزستانی‌ها را شادمان کردند؛

شهرداری ماهشهر به لیگ یک صعود کرد
اختصاصی| بازی جوانمردانه داماش را کسی فراموش نخواهد کرد؛