تاریخ انتشار: 1396/07/05 19:05
زمین خراب مس بهانه ای برای بزن زیرش
کد خبر: 180870

مدافعین میانی مس کرمان، بلای جان نخعی!

مدافعین میانی مس کرمان به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده اند.
مدافعین میانی مس کرمان، بلای جان نخعی!

 مس شرایط حساسی را پیش روی خود میبیند رقبای آنها سعی می کنند از سرعت کم رامتین سلیمان زاده دفاع میانی و فیکس کرمانی ها نهایت استفاده را ببرند.

مشکل دیگری که مدافعین این تیم دارند، فقر در بازیسازی از خط دفاعی و انتقال توپ به خط حمله می باشد، چرا که در مواقعی که صاحب توپ می باشد و در تدارک حمله هستند ضریب لو دادن توپ آنان زیاد می باشد و به خوبی هافبک های خود را صاحب توپ نمی کنند .

کرمانی ها دو هافبک جنگنده و بازی ساز هم‌چون محمد سلیمان علیزاده و علیرضا علیزاده دارند که عملکرد خیره کننده ای میان بازیکنان لیگ یک داشته اند اما دو مدافع میانی کرمان قابلیت بازی سازی و انتقال توپ را به خوبی انجام نمی دهند و از همین رو و به بهانه خراب بودن زمین اختصاصی مس روی به بازی مستقیم می آورند.

از دیگر مشکلات رامتین سلیمان زاده ضعف در زدن توپ های هوایی و به قول فوتبالی ها سرهای اول است چرا که در بازی های گذشته در امر زدن توپ های هوایی مهاجمین حریف از ان ها قوی تر عمل می کنند و توپ ها را یکی پس از دیگری می زنند.

البته مدافعین مس کرمان از بازیکنان خوبی بر روی نیمکت خود بهره مند هستند. شنیده ها از کرمان حاکی از این می باشد که احمد نخعی سرمربی خوش آتیه و با دانش  مس کرمان در روز های آینده اگر فکری به حال این مشکل نکند حریفان مس با آنالیز خوب خود، این نقطه ضعف مس را پیدا کرده و در طول بازی فشار بسیاری را به مس می آوردند که این خود می تواند زمینه ساز خطر برای مس کرمان و دریافت گل باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydjqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامتین سلیمان زاده گل مس کرمان را به ثمر نرساند!
اشتباه عجیب رسانه‌ها؛