تاریخ انتشار: 1396/06/28 10:57
کد خبر: 182270

تغییرات گسترده، از سرمربی تا مدیریت استقلال

شکسته شدن حرمت‌ها و افتادن پرده‌های حیا مقابل دیدگان میلیون‌ها هوادار باعث شد تا هواداران آبی پوش نظاره گر بحث‌ها و البته دروغ میان بزرگان تیم باشند.
تغییرات گسترده، از سرمربی تا مدیریت استقلال

باشگاه استقلال این روز ها جدا از نتایج بدی که برای این فصل رقم زد ،شب گذشته نیز بدترین اتفاق را برای هواداران رقم زد.

 شکسته شدن حرمت‌ها و افتادن پرده‌های حیا مقابل دیدگان میلیون ها هوادار باعث شد تا هواداران آبی پوش نظاره گر بحث ها و البته دروغ میان بزرگان تیم باشند.

در هر صورت در حرف های شب گذشته میان سرمربی و هیئت مدیره همه به دنبال به این بودند تا دست فرد دروغ گو رو شود و آنها بدانند با چه کسی طرف هستند.

به هر ترتیب از صحبت های جنجالی اعضای باشگاه استقلال می توان به این نتیجه رسید که دروغ‌گویی در شرایط کنونی حرف اول و آخر را در باشگاه استقلال می‌زند.

با توجه به اینکه اختلاتف نظر هایی میان منصوریان و ملکی عضو هیئت مدیره وجود داشت در نهایت بعید نیست که نظاره گر تغییرات اساسی در باشگاه استقلال باشیم.

از رفتن منصوریان تا تغییر در سطح مدیریتی استقلال که بدون شک اگر این اختلاف ها ادامه پیدا کند هر لحظه احتمال دارد تغییرهایی بزرگ در باشگاه استقلال رخ بدهد چرا که اعضای باشگاه استقلال حرمتی را میان خود نگه نداشتند که بخواهند از این پس کنار هم کار کنند.

با این تفاسیر اتفاق های شب گذشته می تواند بدترین دوران مدیریت افتخاری را رقم زده باشد چرا که این افتادن پرده ها در زمان مدیریت او رخ داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydxmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صبور باشید/ سرمربی جدید هر دو بازیکن اخراج شده استقلال را می خواهد!