تاریخ انتشار: 1396/11/14 16:00
کد خبر: 161694

محرومیت تراکتورسازی لغو می شود؟

گفته می شود رییس فدراسیون فوتبال با لغو محرومیت تراکتور برای برگزاری بازی خانگی در استان بی طرف موافقت کرده است.
محرومیت تراکتورسازی لغو می شود؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چند روز قبل به دلیل تخلفاتی که از هواداران تراکتورسازی سر زده بود، این تیم را از انجام بازی خانگی در تبریز منع و حکم به انجام یک مسابقه خانگی در استان بی طرف داد.

با وجود اینکه گمانه زنی های متعددی درباره محل برگزاری دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد شده است، اما مسئولان باشگاه سرخپوش تبریزی رایزنی هایی برای لغو این محرومیت انجام دادند.

در این باره مدیرعامل تراکتورسازی نامه ای به مهدی تاج نوشت و با توجه به اینکه بازی تراکتور و گسترش قبل از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود خواهان لغو محرومیت از بازی در استان بی طرف شد.

از این رو با توجه به اینکه ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای و جدید تراکتورسازی هنوز در تبریز هدایت این تیم را برعهده نداشته و برنامه ریزی مسابقات طوری است که فقط در بازی تراکتور و گسترش تا یکماه آینده می تواند این اتفاق برای ساغلام رخ دهد، تراکتوری ها خواهان لغو محرومیت هستند تا قبل از مسابقات آسیایی با حضور هواداران یک مسابقه خود را برگزار کنند.

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی قابل تجدید نظر بوده، مهدی تاج رییس فدراسیون هم به صورت ضمنی با لغو محرومیت موافقت کرده و به نظر می رسد طی یکی، دو روز آینده کمیته استیناف حکم صادر شده را برگرداند که در این صورت بازی تراکتور و گسترش در دربی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynrwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه شدیداللحن مدیرعامل تراکتورسازی به رییس فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی