تاریخ انتشار: 1395/12/01 22:03
هفته بیست و پنجم لیگ یک؛
کد خبر: 227970

پیش بازی نساجی-مس رفسنجان؛ نبردی برای ماندن در کورس مدعیان صعود

دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی نساجی-مس رفسنجان؛ نبردی برای ماندن در کورس مدعیان صعود

به گزارش فرتاک ورزشی، نگاهی به وضعیت دو تیم خواهیم انداخت:

وضعیت دو تیم :

نساجی مازندران:

کسب تنها یک امتیاز از 4 بازی اخیرو حضور در رتبه هشتم جدول  اصلا برای  هوادران راضی کننده نیست.ببرها مازنی امیدوارند با حمایت همین هوادران در بازی روز دوشنبه 3 امتیاز این بازی مهم رو کسب کرده و دوباره به جمع مدعیان برگردند و به ادامه لیگ امیدوارباشند.

مس  رفسنجان:

نارنجی پوشان رفسنجان با کسب 34 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.مس ها ابتدا فصل با اصغرکلانتری نتایج خوبی کسب نکردند و این تیم در انتها جدول قرار داشت که کلانتری جا خود را به میشو کریستویچ سرمربی موفق کروات فصل گذشته این تیم داد.با امدن کریستویچ وضعیت تیم هفته به هفته بهتر شد که گواه ان کسب 10 امتیاز در نیم فصل دوم نشان از شوک مثبت تغییر سرمربی بر رو این تیم است 

تقابل ویژه:

بدون تردید تقابل میثم خداشناس کاپیتان فصل گذشته تیم نساجی با هم بازی ها سابق خود جالب خواهد بود.

نکات ویژه:

-میثم خداشناس، حمید نعمتی و نیما دلاوری بازیکنان فعلی مس رفسنجان سابقه حضور در تیم فوتبال نساجی مازندران دارند در طرف دیگر علی جراحکار نیز سابقه حضور در تیم مس رفسنجان را دارد.

تقابل دو پسر عمو یعنی حمید نعمتی در تیم فوتبال مس رفسنجان و محمدعلی نعمتی در تیم فوتبال نساجی نیز از نکات جالب این دیدار می باشد.

تقابل رفت دو تیم: 

در بازی رفت دو تیم در رفسنجان نساجی با تک گل عباس یحیی بیگی به برتری یک بر صفر رسید.در ان دیدار محمود فکری و اصغر کلانتری سرمربیان دو تیم بودند که در بازی روز دوشنبه جای خود را به مسگرساروی و کریستویچ دادند.

از نکات ویژه دیدار رفت دو تیم میتوان به مصدومیت وحید مهدی خانی در برخورد با ارمان رمضانی که باعث مصدومیت مهدی خانی از ناحیه کتف و بازی کردن نعمتی اشاره کرد.

محروم و مصدوم:

خبر خوب برا هوادران نساجی حل مشکل مهدی نظری است و این مهاجم شیرازی می تواند در بازی روز دوشنبه تیم نساجی را همراهی کند.اما امین منوچهری خرید جدید نساجی در این دیدار غاییب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrnyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم فردوسی: نقش کادرفنی سپیدرود در بردها فراوان است
هافبک سپیدرود رشت مطرح کرد؛

مسئولین نساجی درپی صدور کارت بازی امین منوچهری
اختصاصی| مهاجم بادران به نساجی پیوست؛