تاریخ انتشار: 1397/09/30 14:26
کد خبر: 116870

تمجید جالب پوچتینو از دله آلی

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام با ستایش از دله آلی، ستاره‌ جوان انگلیسی این تیم، از او به عنوان هیولایی یاد کرد که در ترکیب تاتنهام، فوق‌العاده کار می‌کند.
تمجید جالب پوچتینو از دله آلی

 مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در آستانه‌ دیدار این تیم مقابل اورتون که روز یکشنبه برگزار می‌شود، با ستایش از دله آلی، ستاره‌ جوان و انگلیسی تیمش، از او به عنوان هیولایی یاد کرد که برای تاتنهام کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

دله آلی ۲۲ساله روز چهارشنبه در دربی شمال لندن بین آرسنال و تاتنهام که در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه برگزار شد، یک گل تماشایی به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی ۲-۰ تاتنهام بر توپچی‌ها بازی کرد. آلی در طول فصل هم نمایش‌های درخشانی برای این تیم داشته و نقش او در کسب رتبه‌ سوم لیگ برتر و راه‌یابی این تیم به مرحله‌ حذفی چمپیونزلیگ غیر قابل انکار است.

پوچتینو پیش از بازی تاتنهام و اورتون در گفتگو با خبرنگاران درباره‌ آلی گفت: ” دله آلی مثل یک هیولا است؛ فوتبالیستی فوق‌العاده جدی و اهل رقابت. دله آلی مثل فوتبالیست‌های خیابانی بازی می‌کند و بازیکن بسیار بااستعدادی است”.

پوچتینو در ادامه‌ صحبت‌هایش گفت: ” دله آلی برای باشگاه کارهای فوق‌العاده‌ای می‌کند. او در مقابل دروازه هم شم گلزنی بی‌نظیری دارد. فوتبالیستی که بازی‌اش کیفیت نداشته باشد، نمی‌تواند اینطور تمام‌کننده باشد و چنین گل‌هایی بزند”.

پوچتینو با اینکه تیمش وضعیت بسیار خوبی دارد و فاصله‌اش با صدر جدول تنها شش امتیاز است، نسبت به خوش‌خیالی و اعتماد به نفس کاذب هشدار داد و اعتراف کرد که اگر نتایج تاتنهام در هفته‌های آینده، آنطور که انتظار می‌رود نباشد، این فضای خوب به راحتی می‌تواند جای خود را به فضایی پرتنش بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvmkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت پوچتینو از دله آلی در مورد انتقادات رسانه‌ها