تاریخ انتشار: 1395/09/20 21:57
با شکست استوک سیتی؛
کد خبر: 243794

آرسنال به طور موقت به صدر رفت

آرسنال در حالیکه گل اول بازی را دریافت کرد، موفق شد به جریان بازی بازگشته و 3 امتیاز دیدار برابر استوک را از آن خود کند.
آرسنال به طور موقت به صدر رفت

بازی در شرایطی آغاز شد که آرسنال برای جا نماندن از کورس قهرمانی، به دنبال پیروز شدن در خانه استوک بود.

بازی بسیار طوفانی آغاز شد و استوک سیتی در دقیقه 5 و با ضربه محکم مونیسا از پشت محوطه جریمه می توانست به گل برسد که این توپ از روی دروازه پتر چک به بیرون رفت. 3 دقیقه بعد، شقیری در برابر دروازه آرسنال صاحب موقعیت خوبی شد اما تعلل او در زدن ضربه نهایی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

در دقیقه 10، الکسیس سانچز در میانه میدان توپربایی خوبی داشت اما ضربه او عرض دروازه را طی کرد تا آرسنال نیز اولین موقعیت خطرناک خود را ایجاد کرده باشد. 2 دقیقه بعد، تئو والکات در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او توسط گرانت دفع شد.

در دقیق 21، جو آلن در محوطه جریمه توپچی ها صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران استوک سیتی بلند شود.

اما تلاش های استوک بالاخره جواب داد و این تیم به گل رسید. در دقیقه 27، خطای گرانیت ژاکا روی جو آلن، داور را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد و گراهام آدام موفق شد با نواختن ضربه ای خلاف جهت حرکت پتر چک، گل اول این دیدار را برای استوک به ثمر برساند.

صدرنشینی موقت آرسنال با شکست استوک

صدرنشینی موقت آرسنال با شکست استوک

بعد از گل استوک، آرسنال تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما موقعیت های اوزیل و سانچز از دست رفت.

در دقیقه 40، آرناتویچ روی پاس آلن در موقیعت بسیار خوبی قرار گرفت اما تکل مونرئال در لحظه آخر مانع باز شدن دروازه آرسنال شد.

اما آرسنال بالاخره موفق شد در دقیقه 42 دروازه استوک را باز کند. هکتور بیرین که در اواسط نیمه اول و به جای شکوردان مصطفی آسیب دیده وارد زمین شده بود، با ارسالی زیبا از جناح راست، والکات را در موقعیت گلزنی قرار داد و والکات با قطع توپی دیدنی، گل تساوی بخش توپچی ها را به ثمر رساند.

صدرنشینی موقت آرسنال با شکست استوک

صدرنشینی موقت آرسنال با شکست استوک

در آخرین لحظات نیمه اول، چمبرلین موقعیت خوبی را در محوطه جریمه از دست داد تا بازی با همان نتیجه تساوی 1-1 به پایان برسد.

شاگردان ونگر در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و از حریف پیش افتادند. ارسال زیبای چمبرلین در محوطه جریمه به اوزیل رسید و او نیز با ضربه سر دیدنی توپ را از روی سر گرانت عبور داد تا زننده گل دوم آرسنال در دقیقه 48 باشد.

صدرنشینی موقت آرسنال با شکست استوک

صدرنشینی موقت آرسنال با شکست استوک

لحظاتی بعد، همکاری چمبرلین و والکات می تونست سومین گل را برای آرسنال به همراه داشته باشد که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 55، ضربه زمینی گرانیت ژاکا از کنار دروازه استوک سیتی به بیرون رفت. در دقیقه 64، الکسیس سانچز نفوذ خوبی به سمت دروازه استوک داشت اما ضربه او در نهایت با دخالت مدافعان حریف دفع شد.

در دقیقه 72، استوک سیتی در آستانه زدن گل تساوی بود اما ضربه سر پتر کراوچ با عکس العمل فوق العاده پتر چک همراه بود تا بازی با برتری توپچی ها دنبال شود.

اما یک دقیقه بعد، آرسنال موفق شد گل سوم را توسط ایوبی به ثمر برساند. حرکت الکسیس سانچز در نهایت موقعیت را در اختیار ایوبی قرار داد تا او نیز با بغل پای دیدنی گل سوم را به ثمر برساند.

در دقیقه 82، حرکت دیدنی والکات باعث خلق موقعیت مهم دیگری برای آرسنال شد اما گرانت با عکس العملی مناسب، مانع باز شدن درازه تیمش برای چهارمین بار شد.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با 3 گل از سد استوک سیتی گذر کند و موقتا به صدر جدول صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw9aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: آرسنال بزرگتر از اوزیل و سانچز است

سانچز گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد
با پیشنهاد 130 میلیون یوویی اینتر؛