تاریخ انتشار: 1395/10/02 15:57
کد خبر: 241270

مهره هایی که به اشتباه در پارس جنوبی چیده شده اند

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک، با عملکردی مناسب توانست در نیمه بالایی جدول رده بندی قرار بگیرد.
مهره هایی که به اشتباه در پارس جنوبی چیده شده اند

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم مهدی تارتار در نیم فصل اول و به یاری کلین شیت های ده بازی اول محمدعلی رمضانیان، توانست فقط 9 بار دروازه خود را باز شده ببیند و باوجود اینکه جنوبی ها در رده ششم قرار دارند، دارای بهترین خط دفاعی لیگ یک می باشند و کمترین گل خورده را ثبت کرده اند.

جدای از خط دفاعی پارس جنوبی، این تیم در خط هافبک و فاز هجومی بسیار ضعیف است و تارتار هنوز به تکیه گاهی در این دو پست حیاتی نرسیده است. باتغییر دادن مداوم هافبک های وسط و کناری و همچنین هجومی، تارتار نشان داده که نیاز مبرمی به جذب بازیکن باکیفیت تر برای بقاء در بالای جدول دارد.

گرچه زوج محمدحسین مهرآزما و محمدعلی اکبرخواه در نیم فصل بسیار خوب کار کردند و گلهای حساسی را برای پارس جنوبی به ثمر رساندند، نیاز به یک مکمل دارند و میثم آقایی نشان داد که مکمل خوبی برای تامین نیازهای مهرآزما و اکبرخواه نخواهد بود و علی نظری نیز نتوانسته خواسته های هواداران را برطرف کند و هرگز یک بازیکن تاپ برای جنوبی ها نشده است.

اگر بخواهیم در پایان به خط هافبک جنوبی ها اشاره کنیم، فقط کار دفاعی فوق العاده مهدی حنفی و حسین پورامینی به ذهن ها خطور می کند. دو هافبکی که هرچقدر در کار دفاعی فوق العاده اند، در فاز هجومی بسیار ضعیف هستند و این حق را باید به تارتار داد که ورود یک بازیکن طراح در ترکیب ابتدایی واجب تر از دو هافبک تدافعی باشد.

پارس جنوبی گرچه با ترفند دفاع مطلق و ضدحمله توانسته با 28 امتیاز در رده ششم جدول جای بگیرد، اما هشداری جدی تیم تارتار را تهدید می کند و اگر تارتار بخواهد شگفتی ساز شود و به لیگ یک صعود کند، باید کمی باجرات تر بازی کند و تیمش را هجومی تر روانه بازیها کند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywm6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتش زیر خاکستر میان پارسی ها و ایرانجوانی ها