تاریخ انتشار: 1398/11/11 19:45
کد خبر: 72646

جانشین شماره یک پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

جانشین شماره یک پرسپولیس، به نظر نمی‌رسد جایی خیلی دور از این باشگاه باشد.
جانشین شماره یک پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

در حالی که زمان زیادی تا پایان فصل مانده اما این سوال که چه کسی قرار است جانشین بیرانوند درون دروازه شود ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است. پرسپولیسی‌ها که قبل از حضور بیرانوند روزهای سخت و متزلزلی را درون دروازه تجربه کرده بودند و حتی یک جام قهرمانی را هم به خاطر نداشتن دروازه‌بان مطمئن از دست دادند از بازگشت مجدد آن روزهای تلخ هراس دارند. اگرچه در این چند سال خط دفاع مستحکم و مطمئن پرسپولیس در کلین‌شیت‌های این تیم نقش اصلی را داشته اما نمی‌توان از اطمینانی که با حضور بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان فعلی لیگ برتر به وجود آمده به راحتی گذشت.

برای پیدا کردن جانشین شماره یک پرسپولیس در میان گزینه‌های داخلی می‌توان به نام‌هایی رسید که حضور آنها امنیت دروازه پرسپولیس را تا حدود زیادی تامین کند. دروازه‌بان‌هایی مانند پیام نیازمند، رشید مظاهری و حسین حسینی. اما نکته این گزینه‌ها این است که آنها با تیم‌هایشان قرارداد دارند و با توجه به مدعی بودن هر سه تیم و همچنین رقابت مستقیم با پرسپولیس شانس قرمزهای پایتخت برای جذب آنها بسیار پایین است. اگر مسئولان پرسپولیس بخواهند به دنبال گزینه‌هایی که جذب‌شان راحت‌تر است بروند به نام‌های آشنایی مانند سوشا و حقیقی می‌رسند. بازیکنانی که خاطرات نه چندان خوب‌شان در پرسپولیس و همچنین عملکرد پرفراز و نشیب بعد از جدایی از این تیم مانعی بزرگ برای بازگشت مجددشان است.

گزینه سوم می‌تواند جذب دروازه‌بان خارجی باشد که هزینه زیادی دارد. به نظر می‌رسد با این شرایط، فعلا کادرفنی باشگاه روی یک گزینه در دسترس به نام رادوشوویچ حساب کرده‌اند. بازیکنی که هم به واسطه چند سال حضور در پرسپولیس با شرایط این تیم به خوبی آشناست و هم این فصل با چند بازی نشان داده که می‌تواند شماره یک مورد اعتمادی باشد. او در میان هواداران هم از محبوبیت خاصی برخوردار است و با کلین‌شیت‌هایش اطمینان آنها را هم جلب کرده است. حضور رادو می‌تواند بار خرید یک دروازه‌بان تازه را از روی دوش باشگاه بردارد و آن‌ها، سراغ یک دروازه‌بان دوم مطمئن برای ذخیره او بروند. البته در پایان فصل قرارداد رادو به پایان می‌رسد اما با توجه به علاقه او برای ماندن، احتمالا تمدید قراردادش کار چندان سختی نخواهد بود. فعلا گل‌محمدی در نیم فصل دوم، باید از توانایی رادو برای تبدیل شدن از گلر دوم به گلر اول تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی مطمئن شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzaje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند آمادگی بالا خود را اینگونه به نمایش گذاشت + عکس