تاریخ انتشار: 1402/06/15 14:04
کد خبر: 70

افزایش قابل توجه حقوق اینزاگی پس از تمدید قراردادش با اینتر

جایگاه سرمربی اینتر در فهرست پردرآمدترین سرمربیان حال حاضر سری A، به لطف تمدید قراردادش با تیم فوتبال اینتر ارتقا پیدا کرده است.
 افزایش قابل توجه حقوق اینزاگی پس از تمدید قراردادش با اینتر

قرارداد جدید سیمونه اینزاگی با باشگاه اینتر او را به سومین سرمربی پردرآمد حال حاضر سری A تبدیل کرد. اینزاگی تا پایان فصل جاری با اینتر قرارداد داشت، اما باشگاه به پاس زحمات او در فصل گذشته و افتخاراتی که برای نراتزوری کسب کرد، یک سال دیگر قرارداد سرمربی 47 ساله‌اش را تمدید کرد؛ البته فقط مدت قرارداد اینزاگی نبوده که افزایش یافته، چرا که حقوق او نیز بالاتر رفته است.

به واسطه قرارداد جدید، اینزاگی اکنون سومین سرمربی سری A از حیث دریافت بالاترین حقوق است. حقوق سالانه او از این پس 5.5 میلیون یورو در سال خواهد بود که تنها ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس و ژوزه مورینیو سرمربی مورینیو - هر دو با هفت میلیون یورو در سال - از او بیشتر حقوق می‌گیرند.

در رده چهارم سرمربیان دریافت‌کننده بالاترین حقوق در سری A، استفانو پیولی سرمربی میلان با دریافتی چهار میلیون یورو قرار دارد و پس از او رودی گارسیا از ناپولی، جان پیرو گاسپرینی از آتالانتا و مائوریتزیو ساری از لاتزیو همگی با سه میلیون یورو به طور مشترک در رده پنجم قرار دارند.

این سومین فصل مربیگری اینزاگی در اینتر است و در این مدت او چهار جام برده که شامل دو قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا می‌شود، ضمن اینکه او فصل گذشته تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. شاگردان اینزاگی در فصل جدید سری A هر سه بازی خود را برده‌اند و در بازی بعدی‌شان باید به مصاف رقیب همشهری، میلان بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/54yje4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست یوفا از هواداران منچسترسیتی: ۹ ساعت زودتر به ورزشگاه بیایید