تاریخ انتشار: 1402/08/29 11:44
کد خبر: 1261548

شوک بزرگ به النصر؛ ستاره اسپانیایی از دسترس خارج است!

آیمریک لاپورت به دلیل مصدومیت دیدار با پرسپولیس را از دست داد.
شوک بزرگ به النصر؛ ستاره اسپانیایی از دسترس خارج است!

پرسپولیس هفته آینده در دیداری حساس به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. تیم عربستانی که صعودش به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا تقریبا قطعی شده، در آستانه این بازی با یک بحران بزرگ مواجه شده است.

آیمریک لاپورت، ستاره اسپانیایی النصری‌ها که چندی پیش مصدوم شده بود، همچنان نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و دیدار با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

بحران دفاعی النصر در غیاب ستاره اسپانیایی

آیمریک لاپورت علاوه بر بازی با پرسپولیس، احتمالا در دیدار حساس مقابل الهلال نیز غایب خواهد بود. النصر در لیگ عربستان 31 امتیاز دارد و باتوجه به فاصله 4 امتیاز تا الهلال صدرنشین نیاز جدی به 3 امتیاز این مسابقه دارد و غیبت لاپورت چالش بزرگی برای لوییس کاسترو خواهد بود.

النصر این فصل آمار دفاعی خوبی نداشته و در لیگ عربستان تنها 3 بار کلین‌شیت کرده است. آن‌ها در 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا هم تنها مقابل پرسپولیس موفق به کلین‌شیت شده‌اند و حالا باتوجه به غیبت لاپورت در دیدارهای آتی، شرایط برای النصر سخت‌تر خواهد شد. زوج دفاعی النصری‌ها در غیاب مدافع سابق منچسترسیتی به احتمال زیاد از محمد الفتیل و عبدالله الامری تشکیل خواهد شد.

خبر خوش برای اندرسون تالیسکا

غیبت آیمریک لاپورت در لیگ قهرمانان آسیا، خبر خوشی برای دیگر بازیکنان خارجی النصر از جمله اندرسون تالیسکا خواهد بود. براساس قانون (AFC)، هر تیم اجازه استفاده از 5 بازیکن خارجی را خواهد داشت و غیبت لاپورت یک جای خالی در فهرست به‌وجود خواهد آورد.

در بازی رفت آیمریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه، اوتاویو و کریستیانو رونالدو مقابل پرسپولیس به میدان رفتند و نفراتی چون الکس تلس، اندرسون تالیسکا و سکو فوفانا از لیست خط خوردند. در میان نفرات تالیسکا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت. او امسال در 3 بازی لیگ قهرمانان آسیا که برای النصر به میدان رفته،  آمار شگفت‌انگیزی ثبت کرده و 6 بار موفق به گلزنی شده است.

غیبت 3 پرسپولیسی در بازی برگشت

در شرایطی که النصری‌ها نگران غیبت لاپورت هستند، در پرسپولیس هم یحیی گل‌محمدی با چالش مصدومیت چند ستاره درگیر است. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت رباط صلیبی تا پایان فصل قادر به همراهی پرسپولیس نیستند و وحید امیری هم از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و نمی‌تواند در بازی برگشت مقابل النصر به میدان برود. غیبت این 3 بازیکن چالش بزرگی برای گل‌محمدی خواهد بود و در چند هفته اخیر هم تاثیر خودش را روی عملکرد پرسپولیس نشان داده است. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ejdx

آخرین اخبار