تاریخ انتشار: 1402/11/13 09:35
کد خبر: 1266824

واکنش سرمربی ازبکستان به احتمال سود بردن قطر از داوری

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری با قطر به شرایط داوری کنایه زد.
واکنش سرمربی ازبکستان به احتمال سود بردن قطر از داوری

سرتکو کاتانچ در نشست خبری پیش از بازی با عراق، اظهار داشت:ما می‌دانیم که مثل همه بازی‌هایمان کار سختی داریم. استراحت کردیم و به بازی فردا اطمینان داریم. همین، چیز خاصی نیست.

وی درمورد تجربه شکست با عراق مقابل قطر عنوان کرد: ممنون که یادتان است که من به قطر باخته‌ام اما در مورد فردا، کار من این است که تیم را آماده کنم. الان قطر تیم متفاوتی است. باید به خوبی سازمان‌دهی شویم. آن‌ها هم باید نگران ما باشند. یکدیگر را می‌شناسیم. ما مربیان متکی به کیفت و پیروزی‌هایمان هستیم. در حال حاضر کیفیت خوبی داریم و گل‌های کمی خورده‌ایم. 

سرمربی تیم ملی ازبکستان تصریح کرد: وقتی شروع کردیم، شرایط را گفتم. بازی به بازی پیش می‌رویم و فردا هم یک بازی است. سعی می‌کنیم که به خوبی آماده شویم و حریف را آنالیز کنیم. خیلی خوب هستیم و بازیکنان خوبی داریم. از تیمم راضی هستم.

پیش از اینکه کاتانچ به این موضوع که پس از بازی با استرالیا گفته بود تصمیمات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار است و حالا قرار است با میزبان بازی کنند، واکنش نشان بدهد مدیا آفیسر AFC مانع او شد اما سرمربی ازبکستان در پایان نشست خبری به کنایه گفت: قطر موفق باشد.

عادل جان خامروبکوف هم در مورد این بازی گفت: انگیزه و شرایط خوبی داریم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ekoo

آخرین اخبار