تاریخ انتشار: 1402/11/14 18:39
کد خبر: 1266897

جام ملت‌های آسیا| قطر با شکست ازبکستان به نیمه نهایی رسید

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با برتری قطر مقابل ازبکستان و راهیابی عنابی‌ها به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها به اتمام رسید.
جام ملت‌های آسیا| قطر با شکست ازبکستان به نیمه نهایی رسید

تیم‌های ملی قطر و ازبکستان از ساعت 19 امروز (شنبه) برگزارکننده آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 در ورزشگاه البیت بودند که این بازی در پایان ضربات پنالتی به برتری 3 بر 2 تیم ملی قطر انجامید. این بازی در 90 دقیقه به تساوی یک - یک انجامید تا کار در وقت‌های اضافه و به دنبال آن ضربات پنالتی ادامه پیدا کند.

اوتکیر یوسوپوف دروازه‌بان ازبکستان در دقیقه 27 به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا عنابی‌ها در پایان نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تلاش‌های ازبکستان برای بقا در جام ادامه داشت و اودیلون خامروبکوف در دقیقه 59  گل تساوی‌بخش مسابقه را وارد دروازه حریف کرد. بعد از این گل توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

دو تیم در وقت‌های اضافه نیز احتیاط را در دستور کار داشتند و سرنوشت خود را به ضربات پنالتی سپردند. در ضربات پنالتی تیم قطر با درخشش سنگربانش مشعل عیسى برشم به برتری 3 بر 2 دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

کیم هی گون از کره جنوبی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به مشعل عیسى برشم، خالد منیر ابوبکر، المعز علی و پدرو میگل از قطر و اتابک شکوروف و رستم‌جان آشورماتوف از ازبکستان کارت زرد نشان داد.

تیم ملی فوتبال قطر در مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. این بازی از ساعت 18:30 روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در ورزشگاه الثمامه برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66glr9

آخرین اخبار