تاریخ انتشار: 1402/09/17 05:25
کد خبر: 1263072

رقیب رونالدو و جایزه ویژه در خاک اروپا

الکساندر میتروویچ، مهاجم الهلال عربستان و بهترین گلزن تاریخ صربستان، برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود جایزه بهترین بازیکن کشورش را از آن خود کرد.
رقیب رونالدو و جایزه ویژه در خاک اروپا

الکساندر میتروویچ 29 ساله که پس از انتقال از فولام و به لیگ عربستان نیز موفق شد درخشش خود را تکرار کند، با تصمیم فدراسیون فوتبال صربستان به عنوان بهترین بازیکن سال این کشور انتخاب شد.

میتروویچ در شرایطی این جایزه را دریافت می‌کند که در سال‌های 2018 و 2022 کسب کرده بود و حالا به دوسان تادیچ، مهاجم سابق آژاکس آمستردام و فعلی فنرباغچه خواهد رسید که سه بار جایزه را به دست آورده بودند.

این بازیکن صربستانی در این فصل با الهلال در 21 بازی شرکت کرده و 19 گل به ثمر رسانده است. 13 گل میتروویچ در لیگ حرفه‌ای عربستان بوده و او در حال حاضر با اختلاف دو گل نسبت به کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر، در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد.

میتروویچ نقش مهمی در صدرنشینی الهلال با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول داشت و در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل النصر نیز ستاره الهلال بود.

او همچنین با 57 گل در 87 بازی بین‌المللی بهترین گلزن تاریخ کشورش است و یکی از بازیکنان مهم صربستان در مسیر راهیابی به جام ملت‌های اروپا 2024 آلمان بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55eomq

آخرین اخبار