تاریخ انتشار: 1402/11/19 20:21
او فقط می‌خواست جام ببرد
کد خبر: 1267150

کلینزمن: حرفهای سون را جدی نگیرید!

یورگن کلینزمن شایعات مربوط به خداحافظی سون هیونگ مین از تیم ملی را رد کرد.
کلینزمن: حرفهای سون را جدی نگیرید!

به گزارش فرتاک ورزشی

یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی، درباره صحبت‌های سون هیونگ مین، ستاره تیمش، پس از حذف از جام ملت‌های آسیا، اظهار نظر کرد.

کلینزمن در نشست خبری‌اش پس از ورود به کره جنوبی با خبرنگاران صحبت کرد. او در سوالی درباره احتمال خداحافظی سون هیونگ مین از تیم ملی گفت:«البته که او در ماه مارس دوباره به‌عنوان کاپیتان در ترکیب تیمم قرار خواهد گرفت. امیدوارم بتوانیم به خوبی آماده شویم تا با همدیگر به اهداف جدیدی برسیم.»

پیش از این سون هیونگ مین بعد از شکست ۲-۰ برابر اردن و کنار رفتن از جام ملت‌های آسیا گفته بود:«من خیلی ناراحت هستم. نمی‌دانم چکار کنم. خودم در هدایت تیم از درون زمین احساس بی‌کفایتی می‌کنم. برای هواداران متاسفم. با وجود تلاش زیاد نتوانستیم به نتایجی که می‌خواهیم برسیم. از هواداران معذرت می‌خواهم.»

elwxyerz

سپس وقتی از او پرسیده شد که در جام جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد یا نه، پاسخی داد که باعث شد احتمال بازنشستگی او از تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شود:«پیش از آن، باید به این فکر کنید که آیا می‌توانم تا آن موقع به بازی در تیم ملی ادامه دهم یا خیر. ممکن است مربی دیگر به من فکر نکند. نمی‌دانم آینده چه خواهد شد.»

از زمان سرمربی‌گری کلینزمن در تیم ملی کره، سون به‌عنوان کاپیتان و بهترین بازیکن تیم، نقش بزرگی در کره داشته است. او ۱۲۳ بازی برای تیم ملی انجام داده و ۴۴ گل به ثمر رسانده است. او همچنین در جام ملت‌های فعلی هم ۳ گل به ثمر رساند.

او که متولد ۱۹۹۲ است، یکی از بازیکنان باتجربه تیم محسوب می‌شود، اما همچنان یکی از بهترین بازیکنان تیم است و عملکرد خوبی در این فصل لیگ برتر دارد. او با ۱۲ گل و ۵ پاس گل یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بوده است.

خداحافظی چنین بازیکنی یک باخت بزرگ برای کره خواهد بود. کلینزمن در این باره گفت:«سون یک فوتبالیست در سطح جهانی با ویژگی‌های بسیار است. او  آرزو دارد که روزی با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به کره بیاید. احتمالا صحبت‌هایش درباره بازنشستگی از ناراحتی شدید درباره ناکامی‌های اخیر بوده است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jmye

آخرین اخبار