تاریخ انتشار: 1402/11/13 19:54
کد خبر: 1266855

فوق ستاره‌ها در آغوش یورگن؛ استحقاق این برد را داشتی مربی! (عکس)

یورگن کلینزمن در سن ۵۹ سالگی به اندازه تمام یازده بازیکن تیمش هیجان و شور دارد.
فوق ستاره‌ها در آغوش یورگن؛ استحقاق این برد را داشتی مربی! (عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی

در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، کره جنوبی و استرالیا در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که در شرایطی که استرالیایی‌ها تا دقیقه ۹۰+۳ جلو بودند با کامبک کره‌ای‌ها روبرو شدند تا در مقابل پسران یورگن کلینزمن از جام کنار بروند.

کلینزمن پس از انتشار تصویر لبخندش در تساوی ۳-۳ مقابل مالزی بسیار تحت فشار بود اما به هر ترتیب موفق شد در دیدار با دو مدعی این جام، جان سالم به در ببرد.

او در پایان بازی به قدری هیجان داشت که انگار خودش هم پا به پای ستارگانش در زمین دویده بود. کلینزمن به عنوان یک چهره جهانی و محبوب در جام ملت‌های آسیا سعی کرد همیشه از بازیکنانش حمایت کند و به هیچ چیز جز موفقیت کره فکر نکرد.

یورگن کلینزمن

او خیالش راحت است که در خط حمله سه نام فوق درخشان چون سون هیونگ مین، هوانگ هی چان و کانگ این لی دارد و جدای از این سه نفر، تمام بازیکنانش را در هر شرایطی همراهی می‌کند.

کلینزی ۱۰ سال پیش موفق شد آمریکا را به قهرمانی کونکاکاف برساند و علی رغم جام‌های بسیار زیادی که در دوران بازیگری به دست آورده، مدال قهرمانی کونکاکاف تنها طلای کلکسیونش است.

حال او در چنین شرایطی باید خودش را برای جدال مجدد با اردن در نیمه نهایی آماده کند تا بتواند این بار اردن را شکست دهد و خودش را فینالیست آسیا کند.

یورگن کلینزمن

یورگن کلینزمن


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqmvm

آخرین اخبار