تاریخ انتشار: 1402/06/16 15:12
بی آبی آزادی برطرف شد
کد خبر: 26

اصغرخانی: دکتر عسگریان به موقع به داد استادیوم آزادی رسید/ جلو فاجعه را گرفتند

اگر مشکل بی آبی استادیوم آزادی به موقع برطرف نمی شد فضای سبز و چمن استادیوم به کل از بین می رفت.
اصغرخانی: دکتر عسگریان به موقع به داد استادیوم آزادی رسید/ جلو فاجعه را گرفتند

بی آبی اخیر ورزشگاه آزادی باعث شده بود چمن و حتی درختان این ورزشگاه از بین برود و مشکلات زیادی را بوجود بیاورد. برای حل این مشکل بزرگ که صدای همه را هم درآورده‌ بود دکتر عسگریان رئیس شرکت توسعه و اماکن‌ ورزشی، دکتر فاضلی مدیر ورزشگاه آزادی و همچنین وزیر ورزش و جوانان دست به کار شدند تا به داد آزادی برسند و مشکل آب مجموعه را حل کنند. در این راستا گفت و گویی با ایوب اصغرخانی رئیس آکادمی استقلال نود و مربی برنامه تلویزیونی ستاره ساز گفت و گویی انجام دادیم که شماره‌ ۳ آزادی دراختیار اوست و بی آبی باعث شد چمن استادیوم از بین برود.

فرتاک ورزشی: مشکل آب استادیوم آزادی برطرف شد؟

به تازگی این مشکل برطرف شده چون با عمیق کردن چاه‌های مجموعه آزادی باعث شد مشکل آب رفع شود و درختان و چمن ورزشگاه از بی آبی نجات پیدا کنند.

فرتاک ورزشی: این رفع بی آبی خیلی دیر صورت نگرفت چون چمن زمین های شماره دو و سه و حتی زمین اصلی از بین برود؟

این بی آبی فقط برای استادیوم آزادی نبود و اکثر استادیوم های ایران این مشکل را داشتند. برای رفع بی آبی تلاش‌ های زیادی صورت گرفت و چون زمان بر بود باعث شد چمن شماره دو و سه بسوزد و چمن شماره یک هم زرد شود. وقتی بی آبی فراگیر می شود کار را سخت می کند و برای عمیق کردن چاه‌های مجموعه زمان لازم بود که در همین فاصله طبیعی بود به چمن و درختان آسیب برساند.

الان مشکل خاصی وجود ندارد؟

با تلاش‌ شبانه روزی دکتر عسگریان رئیس شرکت توسعه و اماکن‌ ورزشی، دکتر فاضلی مدیر ورزشگاه آزادی، وزیر محترم ورزش و جوانان به‌همراه سایر عوامل کارکنان ورزشگاه آزادی مشکل اصلی حل شده که باید آنها تشکر کرد. ناگفته نماند از زمانی که بی آبی استادیوم را فرا گرفت شبانه روز با تانکر آب به استادیوم آوردند و اجازه‌ ندادند بیش از این به چمن و فضای سبز آسیب برسد. باور کنید اگر این کار صورت نمی گرفت قطعا هم فضای سبز و هم چمن استادیوم به کل از بین می رفت.

فرتاک ورزشی: سکوهای استادیوم چه روندی را طی کرده؟

تا جایی که من سراغ دارم پیشرفت خوبی داشته و همانطور که مطلع هستید شبانه روز کار می کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و هواداران نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

گفت وگو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/a27qd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصغرخانی: به دنبال کشف استعدادهای پنهان هستیم/ این کار در دنیا بی‌نظیر بوده