تاریخ انتشار: 1402/10/05 12:05
کد خبر: 1264829

تاریخ بازگشت دو ستاره رئال مشخص شد

ادواردو کاماوینگا زودتر از وینیسیوس به میدان باز می گردد ولی ستاره برزیلی باید دو هفته دیگر نیز صبر کند.
تاریخ بازگشت دو ستاره رئال مشخص شد

رئال به لطف کار تیمی و درخشش غافلگیرکننده ذخیره‌ها، توانسته غیبت چند بازیکن مهم که در ابتدای فصل مصدوم شدند را بدون مشکل پشت سر بگذارد. حالا دو مهره کلیدی رئال مادرید یعنی وینیسیوس و کاماوینگا در آستانه بازگشت به میادین هستند.

رئال نقشه راه بسیار روشنی برای بازگشت ستاره برزیلی و فرانسوی دارد که در حال گذراندن تعطیلات کریسمس در ایالات متحده هستند. آنها از امکانات تیم لس آنجلس گلکسی برای ریکاوری و حفظ فرم مطلوب استفاده کرده اند. تمرینات آنها چه در سالن و چه در زمین چمن بی وقفه ادامه داشته و کاملا هماهنگ با تیم پزشکی رئال و بدنساز باشگاه هستند.

وینی از زمان پیروزی 5-1 مقابل والنسیا که در آن دبل کرد، دیگر به میدان نرفته ولی انتظار می رود ریکاوری او سریع باشد و قبل از سوپرجام برگردد. رئال مانع بازگشت زودهنگام ستاره برزیلی شده و از وی خواسته تا چند هفته دیگر نیز زیر نظر پزشکان باشد. وینی شاید در بازی جام حذفی دقایقی به میدان برود تا برای دربی (نیمه نهایی سوپرجام) در دسترس باشد.

کاماوینگا در روز 16 نوامبر در فیفا دی و در اردوی فرانسه از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شد. بازگشت کاماوینگا سریعتر از وینی به نظر می رسد و شاید برابر مایورکا (13 دی) به میدان نیز برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adn9ev

آخرین اخبار