تاریخ انتشار: 1402/08/10 19:07
کد خبر: 1260278

شبکه دیفنسا سنترال اسپانیا خبر داد : مهدی طارمی در راه رئال‌مادرید

شبکه دیفنسا سنترال اسپانیا خبر داد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو مورد توجه باشگاه رئال مادرید است. مهاجم ۳۱ ساله پرکار مشتاق پیوستن به رئال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.
شبکه دیفنسا سنترال اسپانیا خبر داد : مهدی طارمی در راه رئال‌مادرید

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ماه ها پیش به پیشنهاد باشگاه پورتو برای تمدید قرارداد با این باشگاه پاسخ منفی داد و به این معنی است که این فصل آخرین فصل حضورش در تیم پورتو خواهد بود.

اینتر برای خرید مهدی طارمی پا پیش گذاشت اما شاگرد سرجیو کونسیسائو به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. به این خاطر که با پولی که قرارداد بود اینتر برای خرید مهدی طارمی هزینه کند، دستمزد این بازیکن کم می‌شد. به همین خاطر مهدی طارمی اعلام کرد در پایان فصل و بعد از پایان تعهد نسبت به تیم پورتو به عنوان بازیکن آزاد اردوی این تیم را ترک خواهد کرد و واکنش او نسبت به دعوتنامه باشگاه رئال هم همین است.

البته پیشنهاد باشگاه رئال برای به خدمت گیری مهدی طارمی خبر شبکه دیفنسا سنترال اسپانیا است. هنوز باشگاه رئال و باشگاه پورتو و حتی مهدی طارمی در این باره اظهار نظر رسمی نکرده‌اند. تصمیم مهدی ترک اردوی پورتو بعد از پایان قرارداد است تا با اختیار تام تیم جدید را انتخاب کند. این موقعیت باعث می‌شود با تیم جدید خود قرارداد بهتری ببندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bboblv

آخرین اخبار