تاریخ انتشار: 1402/10/09 13:36
کد خبر: 1265131

پیشنهاد ۲ تیم لیگ برتری به مهاجم استقلال

2باشگاه لیگ برتری در صدد جذب ارسلان مطهری مهاجم نیمکت نشین استقلال هستند.
پیشنهاد ۲ تیم لیگ برتری به مهاجم استقلال

ارسلان مطهری در ابتدای فصل هرگز تصور نمی‌کرد که در استقلال با این وضعیت آزار دهنده مواجه شود. او در این تیم تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و جواد نکونام هم اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد. مطهری به دلیل ۴ گلی که در سال‌های گذشته به پرسپولیس زده، محبوبیت زیادی نزد هواداران استقلال دارد ولی او تا اینجا یکی از بدترین فصول فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد زمان زیادی تا جدایی او از جمع آبی‌ها باقی نمانده است.

در حالی که به نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می‌شویم، مطهری با پیشنهاد جدی دو تیم لیگ برتری مواجه شده و آخرین اخبار هم حاکی از آن است که او تمایل به جدایی از جمع آبی‌ها را دارد. مطهری دو سال پیش هم در موقعیتی شبیه به این روزها قرار گرفت و با اینکه باشگاه قصد کنار گذاشتن این بازیکن را داشت، به دلیل اینکه قرارداد داشت، حاضر نشد با باشگاه برای جدایی توافق کند.

حالا او وضعیتی متفاوت دارد و از لحاظ فوتبالی هم تا اینجای فصل ضرر کرده است. مطهری چند پیشنهاد دارد که دو تای آنها جدی است و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی از پیکان جدا خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqrvq

آخرین اخبار