تاریخ انتشار: 1402/08/14 20:01
کد خبر: 1260579

مورینیو: لوکاکو می‌تواند راحت بخوابد

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم، بعد از پیروزی با چاشنی کام بک مقابل لچه، گفت که روملو لوکاکو اگر گل نمی زد، به خاطر پنالتی از دست رفته بی خواب می‌شد.
مورینیو: لوکاکو می‌تواند راحت بخوابد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ امشب تیم رم میزبان لچه در رقابت های سری آ بود و شب فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه المپیکو سپری شد چرا که درست در شرایطی که به نظر می رسید این بازی با نتیجه ناگوار 1-0 به پایان می رسد، جالوروسی ها دو بار روی ضربات ایستگاهی با سردار آزمون و لوکاکو به گل رسیدند تا نتیجه را برای پیروزی 2-1 برگردانند.

تعویض حسام عوار؟

"می‌خواستم به وسیله او با بازیکنان صحبت کنم، چون بازی تمام نشده بود، تیم نامتعادل بود. ما به فلسفه قبلی برگشتیم، اگر 1-0 یا 10-0 ببازید فرقی نمی کند. ما کار را با پنج مهاجم در زمین و بلوتی به عنوان دفاع راست به پایان رساندیم. بچه‌ها فوق‌العاده بودند، هواداران فوق‌العاده بودند، زیرا معمولاً تیمی که دارد در بازی‌های خانگی شکست می‌خورد، این میزان از شور و اشتیاق تماشاگران را دریافت نمی‌کند. نیمه اول می‌توانست به نفع ما باشد. من گفته بودم لچه به خوبی سازماندهی شده و واقعا مهاجمان فوق العاده سریعی در ضد حمله داشتند، آنها این را تایید کردند. من برای آنها احساس ناراحتی می کنم، زیرا آنها بازی فوق العاده ای داشتند. من همچنین به خصوص برای فالکونه، دروازه بان لچه، احساس بدی دارم، هر بار که با ما روبرو می شود، سوپرمن می‌شود!"

پنالتی از دست رفته لوکاکو؟

"این اولین ضربه از دست رفته او در ایتالیا است، اما دومین بارش است که با تیم من از دست می دهد، زیرا سوپرجام اروپا با چلسی را به یاد دارم. با این حال، تنها کسی که پنالتی می زند می تواند خطر از دست دادن آن را داشته باشد. دیبالا برای بازی‌ آماده نبود و ما به روملو اعتماد کامل داشتیم.

من او را بهتر از هرکسی می شناسم، لوکاکو پسری احساساتی است و وقتی یک پنالتی زود هنگام را از دست می دهد، قلبش برای بقیه بازی به درد می آید. به همین دلیل است که گل دقیقه آخر نمی توانست از این بهتر باشد، زیرا به روملو کمک می کند امشب بهتر بخوابد و با لبخند از خواب بیدار شود."

کام بک های مدام؟

" من شش یا هفت باشگاه را هدایت کرده‌ام، به یاد نمی‌آورم هرگز در شرایطی بوده باشم که هواداران در هنگام باخت اینقدر حمایتتان کنند. من به عنوان مربی تغییراتی ایجاد کردم و سعی کردم کمی هرج و مرج مثبت ایجاد کنم، اما حقیقت این است که لچه به راحتی می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند و برنده نیز شود. این یک بازی دیوانه کننده بود."

دیبالای آماده بعد از یک ماه مصدومیت؟

"من هم تعجب کردم! او کارهای بزرگی انجام داد، پائولو برای ما مهم است. به او گفتم بهتر است اینجا بماند و به پراگ سفر نکند. او پاسخ داد: نه، من می خواهم سفر کنم و بازی کنم!"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/djqyrj

آخرین اخبار