تاریخ انتشار: 1402/11/22 05:25
کد خبر: 1267232

حکم فدراسیون فوتبال کابوس چند ملی‌پوش شد/ قلعه‌نویی چه کسانی را خط می‌زند؟

فدراسیون فوتبال خبر از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ داده و قرار است طبق توافق طرفین تیم ملی سیاست جوانگرایی را در پیش گیرد.
حکم فدراسیون فوتبال کابوس چند ملی‌پوش شد/ قلعه‌نویی چه کسانی را خط می‌زند؟

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، با اعلام حمایت از سرمربی تیم ملی و با اشاره به این‌که قرارداد او تا پایان جام جهانی آینده خواهد بود، تاکید کرد از سرمربی تیم ملی خواسته شده در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه عملی خود در راستای جوان‌گرایی اقدام کند.

از فهوای مصاحبه احسان اصولی پیداست امیر قلعه‌نویی قول جوان‌گرایی به فدراسیون فوتبال در تیم ملی آینده داده و به همین بهانه فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی خواسته در این خصوص برنامه‌ای را تدوین و آن را عملی کند.

تیم ملی فوتبال ایران در بین تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها بالاترین میانگین سنی را داشت. یکی از این بازیکنان یعنی امید ابراهیمی در پایان جام ملت‌ها از تیم ملی خداحافظی کرد و به نظر می‌رسد در آینده امیر قلعه‌نویی در راستای سیاست‌گذاری جدید ضمن دعوت از بازیکنان جوان روی نام چند بازیکن باتجربه قلم قرمز خواهد کشید تا میانگین سنی تیم ملی پایین بیاید.

امیر قلعه‌نویی فعلا در این باره صحبتی نداشته اما با توجه به راهبرد اتخاذشده و ارائه آن به فدراسیون فوتبال در اردوی بعدی تیم ملی، میانگین سنی بازیکنان دعوت‌شده کاهش پیدا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emz9kp

آخرین اخبار