تاریخ انتشار: 1402/11/27 07:58
کد خبر: 1267509

وحید امیری، خداحافظی اش را تکذیب کرد!

برخلاف برخی اخبار منتشر شده به نظر می رسد وحید امیری قصدی برای خداحافظی از تیم ملی نداشته باشد!
وحید امیری، خداحافظی اش را تکذیب کرد!

پرسپولیس در اولین دیدار دور برگشت خود در نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک، یک برصفر شکست خورد تا شرایط سختی را متحمل شود.یکی از بازیکنانی که پس از پایان این مسابقه مصاحبه کرد، وحید امیری بود. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت، تیم ملی و جام ملت های آسیا را از دست داد، در خصوص اینکه قرار است در تیم ملی تغییر نسل صورت بگیرد و با این شرایط شانس کمی برای دعوت شدن به تیم ملی خواهد داشت، اظهار داشت: "هر زمان که لباس مقدس تیم ملی را پوشیدیم سعی کردیم کمک کنیم، دیگر بستگی به سرمربی تیم ملی دارد و جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که شور و اشتیاق را به جامعه آوردند. واقعاً لذت بردیم و حیف شد که تیم ملی حذف شد."

هافبک 36 ساله پرسپولیس، در این مصاحبه خود اعلام آمادگی کرد که در صورت دعوت امیرقلعه نویی باز هم بتواند به تیم ملی کمک کند!

این درحالی است که بسیار بعید است سرمربی تیم ملی در لیست بعدی نام وحید امیری را قرار دهد زیرا دلیل اصلی تمدید قراردادش، جوانگرایی در تیم ایران است. برهمین اساس وحید امیری هم مجبور است برخلاف میل باطنی از تیم ملی خداحافظی کرده و فقط در تیم باشگاهی اش بازی کند. البته وحید امیری در سال های گذشته یکی از بهترین، فنی ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان تیم ملی بوده و جبر زمان فقط او را از تیم کشورمان دور کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6brn

آخرین اخبار