تاریخ انتشار: 1402/08/08 11:29
کد خبر: 1260081

نهفته بودن تفاوت دو تیم شهر منچستر، در سخنان گواردیولا

به اعتقاد گری نویل، سخنان پپ گواردیولا، پس از پیروزی 0-3 مقابل منچستر یونایتد، نقد بسیار بزرگی را به سران یونایتد ایجاد کرده است.
نهفته بودن تفاوت دو تیم شهر منچستر، در سخنان گواردیولا

 پس از پیروزی قاطع من سیتی مقابل شیاطین سرخ، نویل ادعا کرد که فرهنگ سمی ایجاد شده توسط سران منچستر یونایتد، تاثیری منفی بر روی اریک تن هاگ و بازیکنان داشته است و اسطوره این تیم، اعتقاد دارد که گواردیولا، در مصاحبه پس از بازی خود، تفاوت کلیدی من سیتی و یونایتد را عنوان کرده است. نویل در X در اینباره نوشت:" سخنان گواردیولا، نقد بسیار بزرگی به نحوه اداره منچستر یونایتد به وجود می‌آورد."

پپ گواردیولا پس از بازی، درباره راز من سیتی گفت:" ما همگی در یک راستا هستیم، من، مدیرعامل، مدیران ورزشی، مالک باشگاه. فکر می‌کنم به همین دلیل، باشگاه ثبات زیادی دارد." این سرمربی اسپانیایی در باره تفاوت سیتی و یونایتد نیز گفت:" من می‌دانم که ما چه کارهایی کرده ایم اما نمی‌دانم یونایتد چه کرده زیرا اینجا نبوده ام اما راستش، انتظار این را نداشتم. وقتی به اینجا آمدم، مورینیو سرمربی تیم بود و با بازیکنانی مانند زلاتان ابراهیموویچ، بازیکنان بسیار با کیفیت، لوکاکو، احساس می‌کردم که ترکیب آن‌ها واقعا... اما فکر می‌کنم بارها گفته ام که ما همگی در یک راستا هستیم، از رئیس باشگاه تا مدیر عامل و مدیران ورزشی و سرمربی و بازیکنان. ما همگی به یک جهت حرکت می‌کنم، درست و غلطش اهمیت ندارد، همگی به آن جهت می‌رویم. قطعا اشتباه هم می‌کنیم اما وقتی می‌بازیم یا شرایط بد پیش می‌رود، کسی را سرزنش نمی‌کنیم و به اینکه چه طور آن را بهتر کنیم فکر می‌کنیم. از روز اول که به اینجا آمدم همین گونه بوده است. در فصل اول ما موفق نشدیم و احساس سرزنش از جانب مالک باشگاه را نداشتم، به هیچ عنوان، او بدون شرط، مرا حمایت کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm6mvz

آخرین اخبار